انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل بلغارستان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال اظهار شرمندگی کرد.
علی حاجی پور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از شکست تیم ملی مقابل بلغارستان ابراز تاسف کرد.
کاپیتان استقلال با گذشت یک هفته از اتفاقاتی فینال جام حذفی با هواداران صحبت کرد و ضمن عذرخواهی از جو موجود گلایه کرد.
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
زن جوان در حالی که خواهان جدایی بود به قاضی گفت: از آشنایی و ازدواج ما کمتر از یکسال می‌گذرد، اما در همین مدت رفتار‌هایی از همسرم دیدم که جز خجالت و شرمندگی و حقارت هیچ حس دیگری نداشتم.
منصور حقیقت پور گفت: این چه حرفی است که می‌گویند شهروندان اطلاع دهند که چه کسانی بیشتر گاز مصرف می‌کنند؟ واقعا این حرف مایه شرمندگی نیست؟
رسانه‌های اسپانیایی از شکست لاروخا در ضربات پنالتی مقابل تونس عصبانی هستند و اولین واکنش آنها در لحظات پس از شکست بسیار تند و گزنده است.
حسینی درباره وعده شفافیت مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت وعده نمایندگان مجلس است و باید پاسخ دهند. من در دولت هستم. رییس مجلس اخیرا گفته است که طرح شفافیت را خودم جزو اولین نفرهایی هستم که امضاء کردم. این طرح تصویب شده است و الان در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است. شفافیت بسیار خوب است و ما طرفدار آن هستیم.
سرمربی ملوان پس از پنجمین شکست این تیم در لیگ برتر، ابراز شرمندگی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران از مردم بابت باخت به ژاپن عذرخواهی کرد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
خرم آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلاتی که طی این دو روز با برخی از آنها در لرستان روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم.
امیرقلعه‌نویی به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت که در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی ارائه کردند.
کاهش پلاکت خون باعث خونریزی خواهد شد، زیرا وظیفه اصلی پلاکت خون جلوگیری از خون‌ریزی است. کمبود آن باعث خونریزی غیرطبیعی در پوست و دیگر قسمت‌های بدن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ