سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
صرف نظر از وضعیت بدنی هر افراد، اگر مراقب گرما نباشیم، گرما آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند؛ گرمازدگی، تعریق بیش از حد، جوش زدن، تحریک پذیری، مشکلات گوارشی، سردرد، سوزش سر دل و بی‌خوابی از جمله این آسیب‌ها هستند.
تعریق بیش از حد، یا هایپرهیدروزیس، ممکن است ناشی از یائسگی، چاقی، ورزش بیش از حد، اضطراب یا استرس و حتی خوردن غذا‌های بسیار تند باشد. اما در برخی موارد تعریق شدید ممکن است نشان‌دهنده مشکلات تیروئید، دیابت یا مشکلات قلبی نیز باشد.
یانگ‌وانگ U ۹ اولین محصول بی‌وای‌دی است که از سیستم دی‌ساس (DiSus) بهره می‌برد. سنسور‌ها و دوربین‌های نظارتی چندین‌بار کف جاده را اسکن کرده و متناسب با وضعیت جاده، سیستم تعلیق را تنظیم کند. این سیستم در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار توسط مرسدس‌بنز موسوم به مجیک بادی کنترل معرفی و اجرا شد. حالا چینی‌ها بعد از ۹ سال به معرفی سیستم پیشرفته‌تری دست یافته‌اند.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
سخنگوی ارتش اتریش در پیامی اعلام کرد که این کشور به بهانه «وضعیت امنیتی دشوار»، عملیات نجات در ترکیه را تعلیق کرده است.
آخرین وضعیت برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران و دلایل تعویق این مسابقات از سوی رئیس سازمان لیگ کشتی تشریح شد.
سرگیجه عموما با حرکات سر، تغییر وضعیت، حرکت کردن و راه رفتن، سرفه و عطسه تشدید می‌شود و ایجاد تهوع و استفراغ، سردرد، حساسیت به نور یا صدا، تاری دید، تعریق، ضعف و بی‌حالی، تپش قلب، صدای سوت و وز وز گوش می‌شود.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی درخصوص تاثیر ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران بر احیای برجام، می‌گوید که شاید خود روسیه هم بر این موضوع تاثیرگذار بود. روس‌ها هم با رو شدن این مسئله سعی کردند آن را به برجام گره بزنند و بخواهند تا روشن شدن این وضعیت آن را به تعویق بیندازند.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
اعتصاب یک پدیده حقوقی، سیاسی و اجتماعی است و اظهارنظر حقوقی محض درباره آن کافی نخواهد بود؛ کما‌اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خصوصی‌سازی شرکت‌ها حق بسیاری از کارگران پایمال شده، بسیاری از آن‌ها به دلیل رفتار‌های سلیقه‌ای اخراج شده یا مجبور به استعفا شده‌اند و قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز در این مسیر بی‌تأثیر نبوده و اعتصاب‌های بسیاری را رقم زده است. مطالبات بحقی که پاسخ مناسبی برای آن‌ها در زمان خود دریافت نشده و این بی‌واکنشی، معضلات بزرگ‌تری را رقم زده است.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده‌ایم، اما هنوز وزارت کشور معتقد است که نحوه برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایراد دارد.
در این فیلم آخرین وضعیت مشکل فرابورسی و تعلیق نماد باشگاه استقلال از زبان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده می‌نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از تعویق رأی دیوان عدالت اداری در خصوص کارکنان تبدیل وضعیت شده این جمعیت به منظور بررسی بیشتر و حل مشکل پیش آمده خبر داد.
کیفیت حکمرانی است که باعث شده وضعیت اقتصادی خراب باشد، سیاست خارجی در تحریم و تعلیق قرار گیرد، محیط‌زیست تخریب شود و سیاست اجتماعی و فرهنگی مولد منازعه و مناقشه در دستور کار قرار گیرد. مسأله فقط گشت ارشاد نیست، کیفیت حکمرانی محل اشکال و مناقشه است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در زمینه گسترش و تعمیق روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور گزارشی ارائه کرد.
به نظر می رسد ناسا به دلیل وضعیت آب وهوایی در ۲۷ سپتامبر ماموریت آرتمیس یک را انجام نمی دهد.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان گفت: متأسفانه در این سال‌ها شرایط حقوق شهروندی در ایران بحرانی‌تر از همیشه است. این وضعیت بحرانی در همه حوزه‌ها دیده می‌شود. از روابط کار بگیرید تا حقوق کودکان و محیط زیست و به‌ویژه وضعیت زنان در ایران، حقوق شهروندی در وضعیت بحرانی دیده می‌شود. در همه این عرصه‌ها می‌بینیم که آنچه در قوانین و مقررات کشور به‌عنوان حقوق شهروندی بیان شده و دلالت بر حقی دارد که به شهروندان تعلق می‌گیرد، در ضعیف‌ترین وضعیت خودش قرار دارد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
در چهار روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۰ و ۷۹ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ