اعتصاب یک پدیده حقوقی، سیاسی و اجتماعی است و اظهارنظر حقوقی محض درباره آن کافی نخواهد بود؛ کما‌اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خصوصی‌سازی شرکت‌ها حق بسیاری از کارگران پایمال شده، بسیاری از آن‌ها به دلیل رفتار‌های سلیقه‌ای اخراج شده یا مجبور به استعفا شده‌اند و قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز در این مسیر بی‌تأثیر نبوده و اعتصاب‌های بسیاری را رقم زده است. مطالبات بحقی که پاسخ مناسبی برای آن‌ها در زمان خود دریافت نشده و این بی‌واکنشی، معضلات بزرگ‌تری را رقم زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
طی روز‌های اخیر و با آغاز هفته کارگر، نمایندگان جامعه کارگری در سخنرانی‌های خود، ضمن هشدار بابت تبعات انباشت مطالبات کارگران و بی‌توجهی دولت به این مطالبات، خواستار اصلاح رویکرد کابینه سیزدهم و پاسخ به مطالبات قشری شدند که هرگونه اختلال و تعویق در پاسخ به خواسته‌های‌شان می‌تواند به بازتولید آسیب‌های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در کل کشور منجر شود.
دادگاه فدرال در برزیل تعلیق تلگرام را در این کشور لغو کرد، هرچند جریمه روزانه ۲۰۰ هزار دلاری این پیام رسان در برزیل همچنان پاربرجا است.
محرومیت هواداران یوونتوس بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، به حالت تعلیق درآورد.
طبق ادعای بیلد، باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه در تاخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم.
نیکلاس گامبوآ، داور شیلیایی، به دلیل توهین و فحاشی به بازیکنان اوداکس ایتالیانو تعلیق شد.
دادگاه عالی لاهور امروز دستور داد حکم بازداشت «عمران خان» تا ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی تعلیق شود.
ژوزه مورینیو که به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده بود به دلیل تعلیق موقت این محکومیت فردا در دیدار رم مقابل یوونتوس روی نیمکت جالوروسی خواهد نشست.
رئیس فدراسیون جودو عراق و نایب رئیس جودو آسیا گفت: جودو ایران با هدایت میراسماعیلی گام های خوبی برداشته و باید گفت که تعلیق تاثیری بر جودو ایران نداشته است.
وزارت خارجه فرانسه با ابراز تاسف از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق عضویت و مشارکت در پیمان «استارت نو»، از روسیه خواست که مسئولانه رفتار کند!
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه کلینت ایستوود در مقام بازیگر و کارگردان، اثری مهم در ژانر وسترن محسوب می‌شود که با دو خط روایی موازی، گره داستانی را در وقت مناسب باز و تا آنجا، حس تعلیق را برای تماشاگر حفظ می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ