به نظر می رسد ناسا به دلیل وضعیت آب وهوایی در ۲۷ سپتامبر ماموریت آرتمیس یک را انجام نمی دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز جمعه درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای طی بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران و پیش‌بینی می‌شود.
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد:تندباد لحظه‌ای و خیزش موقت گردوخاک طی روز جاری برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار زرد تندباد و گرد و خاک محلی در استان گفت: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی در خوزستان وجود دارد.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
کارشناسان هواشناسی امروز(دوشنبه) برای بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی درباره وقوع طوفان‌ و گردبادهای شدید و بارش تگرگ هشدار صادر کردند.
سازمان هواشناسی کشور وقوع رگبار باران و تندباد در برخی استان‌ها را پیش بینی کرده است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت امواج همرفتی در سطح استان طی ۴۸ ساعت پیش‌رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت امواج همرفتی در سطح استان طی ۴۸ ساعت پیش‌رو خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران برای روز جاری پیش بینی می شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گردوخاک در مناطق مختلف استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران گفت: امروز بعدازظهر وقوع تندباد لحظه‌ای برای استان‌های تهران، البرز و قم دور از انتظار نیست.
شرکت راکت لب دو ماهواره جدید خوشه تندباد یاب ناسا را از نیوزلند به فضا پرتاب کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز دوشنبه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات خوزستان پیش بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد لحظه‌ای در مناطق غرب و شمال استان طی ساعات پیش رو خبرداد.
فرماندار گیلانغرب گفت: باد شدید و وقوع سیلاب باعث قطع برق و اختلال در سیستم روشنایی روستا‌های دهستان دیره و بخش مرکزی این شهرستان شد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران و تندباد لحظه‌ای در استان، هشدار زرد را صادر کرد.
اراک- هواشناسی استان مرکزی برای روزهای پایانی هفته هشدار زرد و نارنجی و پیش بینی وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک اعلام کرد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ