مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال های اخیر همواره شایعات زیادی روح و روان هواداران استقلال را مشغول کرده است.
کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین است.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» در مجلس تصویب شده و شورای نگهبان در حال بررسی آن است و جزئیات نظر شورا را بعد از اظهارنظر نهایی، اعلام خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
آبادان- سفیر برزیل در ایران گفت: قابلیت‌های مجموع بنادر خوزستان از سوی کشور برزیل در حال بررسی است.
رژیم صهیونیستی در حال بررسی ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین است
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
نخست وزیر هلند اعلام کرد که این کشور در حال بررسی ارسال تانک های لئوپارد به اوکراین است.
زین الدین زیدان، مربی فرانسوی، در حال بررسی شرایط برای بازگشت به دنیای فوتبال است.
باشگاه استقلال از رسیدن پیشنهاد شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه در کشور امارات خبر داد.
معاون محیط زیست، زیرساخت و نوآوری شهری مرکز مطالعات شهرداری از بررسی نحوه استفاده شهرداری از بلاک‌چین خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هنوز در حال بررسی علت فوت مهسا امینی هستیم.
وزیر خارجه ترکیه با اعلام مخالفت کشورش با همه‌پرسی الحاق به روسیه در مناطق شرق اوکراین، گفت کرملین در حال بررسی بازگشت به مذاکرات با کی‌یف است.
سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا در حال هماهنگی و رایزنی با متحدان اروپایی امضاکننده این توافق (انگلیس، فرانسه و آلمان) است.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است: همانند همیشه درخصوص مسیر پیش روی‌مان با مشارکت‌کنندگان در توافق و آمریکا گفتگو خواهد شد.
یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد هماهنگی با طرف اروپایی درباره پاسخ ایران به متن پیش نویس توافق مربوط به احیای برجام ادامه دارد.
وزیر امور خارجه گفت: ایران برای رسیدن به توافق قوی و پایدار، حُسن نیت و جدیت خود را نشان داده است و همکارانم با دقت و سرعت در حال بررسی متن و آماده سازی پاسخ هستند.
وزیر امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها، گفت: آمریکا روز گذشته به پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد و اکنون همکارانم در حال بررسی آن هستند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان در حال بررسی پاسخ ایران است و با شرکای اروپایی خود در این زمینه رایزنی خواهد کرد.
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما پاسخ ایران را عصر گذشته دریافت کردیم. در حال مطالعه آن و رایزنی با سایر مشارکت کنندگان برجام و ایالات متحده پیرامون مسیر پیش رو هستیم
یک دیپلمات ایرانی مطلع از روند مذاکرات گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ