سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده‌ایم، اما هنوز وزارت کشور معتقد است که نحوه برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایراد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
آنچه از انحلال احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی تا پیش از ۸۹ به میان آمده بود؛ معمولاً مرتبط با تصمیم‌گیری اعضای آن یا اختلافات درونی بوده است؛ مانند آنچه که موجب انحلال حزب جمهوری اسلامی (سال فعالیت ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۶) و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی (سال فعالیت ۱۳۶۵-۱۳۵۸) شد و تجربه انحلال با اعلام دستگاه قضایی حداقل برای احزاب شناسنامه‌دار و قدرتمند در فضای سیاسی پس از انقلاب کمتر رخ داده بود.
زندگی اجتماعی ذاتا با قدرت‌ورزی شهروندان آمیخته است. به نظر می‌آید که یک وجه مهم فعالیت فکری احزاب سیاسی باید معطوف به روشنگری در همین موضوع باشد تا جایی که مردم به اعضای یک حزب سیاسی به دیده افرادی بنگرند که درحال انجام یک وظیفه مهم اجتماعی‌اند و درواقع بار زندگی آنان را سبک می‌کنند و امنیت خاطری برای جامعه فراهم می‌کنند.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
وزیر دفاع پاکستان گفته است که احتمال دارد فعالیت حزب سیاسی نخست وزیر سابق این کشور، ممنوع شود.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رییس اسبق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از کتاب «۱۴سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» با اشاره به ترور نافرجام محمدرضا پهلوی در بهار ۱۳۴۴ به درست رضا شمس‌آبادی، نوشت: «سازمان انقلابی حزب توده ایران در آذر سال ۱۳۴۳ در تیرانا پایتخت آلبانی، فعالیت خود را اعلام کرد. این سازمان ایدئولوژی خود را مارکسیسم‌ـ مائوئیسم و خط‌مشی خود را مبارزه قهرآمیز اعلام کرد.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
چین در دوره ۲۰۲۲ - ۱۹۸۰، دارای سیستم اقتصادی باز و سیستم سیاسی بسته بود. شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، با وجود آزادی‌هایی که داشتند تحت سیاست‌های کلان حزب فعالیت می‌کردند.
عضو حزب اتحاد ملت در رابطه با جلسه اخیر این حزب و اینکه آیا فعالیت انتخاباتی توسط اعضا آغاز شده یا خیر اظهار کرد: حزب مشغول طراحی است اما اینکه بگوید سال آینده انتخابات را چه کار کنیم به این مفهوم هنوز ورود نکرده ایم.
عضو حزب اتحاد ملت در رابطه با جلسه اخیر این حزب و اینکه آیا فعالیت انتخاباتی توسط اعضا آغاز شده یا خیر اظهار کرد: حزب مشغول طراحی است اما اینکه بگوید سال آینده انتخابات را چه کار کنیم به این مفهوم هنوز ورود نکرده ایم.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
دلیل اصلی اهمیت جنتا، این موضوع است که حزب الله لبنان در آغاز فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی خود در ژوئن سال ۱۹۸۲ ، آموزش های نظامی نیروهایش را از پایگاهی که در این روستا ایجاد کرده بود.
دبیرکل کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: با توجه به اتمام پروانه فعالیت حزب جامعه زینب(س)، دبیرکل و اعضای شورای مرکزی، امکان ادامه فعالیت ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ