معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا در موضوع ارتقا سلامت دهان و دندان هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم، گفت: تضاد منافع در وزارت بهداشت و لاغیر! می‌خواهم به دوستانم در وزارت بهداشت بگویم که باز هم آسیاب به همان روال گذشته می‌چرخد و ما همچنان به درمان فکر می‌کنیم. در حالی که در حوزه بهداشت دهان و دندان هیچ کاری نکرده‌ایم، جز یک سری شعار که زینت المجالس ما بوده است.
وزارت میراث فرهنگی در خبری پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری را داد و نوشت: انتشار ویدئویی از بیستون باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
نوری در پاسخ به سوالی درخصوص موضوع مسمومیت‌ها اظهار کرد: وزارت بهداشت پیگیر آن هستند و نتیجه آن را اعلام خواهند کرد. قرار شده وزارت بهداشت نتیجه را از طریق رسانه‌ها اعلام کند.
قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر در شرایط و مقطعی هستیم که کار ثبت نام از متقاضیان خودروهای وارداتی در حال انجام است.
سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که آیا علت مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در بروجرد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد؟ تصریح کرد: مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر در قم تمرکز داشته و اگر در استان‌های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت شود؛ ساز و کار‌های بررسی علت مسمومیت اتخاذ می‌شود.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با پاسخ به این سوال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می‌تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، گفت: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می‌تواند مبتلا شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات باید بر مبنای نیاز جامعه و مساله محور باشد و به سوالات و مشکلات جامعه پاسخ دهد و همچنین هزینه مردم را در حوزه سلامت کاهش دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات باید بر مبنای نیاز جامعه و مساله محور باشد و به سوالات و مشکلات جامعه پاسخ دهد و همچنین هزینه مردم را در حوزه سلامت کاهش دهد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه خواست واکنش قاطعی به کشورهای خارجی که در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند، دهد.
وزارت خارجه عربستان اعلام کرد، گروه اوپک پلاس تصمیمات خود را به صورت مستقلانه و براساس اقدامات مستقل مورد قبول سازمان‌های بین‌المللی اتخاذ می‌کند.
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»
وزارت صمت در پاسخ به گزارش مهر در مورد اسقاط، اعلام کرد که اگر تشخیص بر واریز یک درصد قیمت فروش خودرو به صندوق محیط زیست باشد این مبلغ به افرادی تعلق می گیرد که خودرو یا موتور اسقاط می کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران دیدگاه‌های خود را به طرف اروپایی منتقل کرده و منتظریم دیدگاه و پاسخ طرف مقابل را بشنویم. چنانچه در طرف مقابل اراده سیاسی لازم وجود داشته باشد و همانند ایران سازنده عمل کرده و رو به جلو باشد، پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی است.
پس از پاسخ ایران به اتحادیه اروپا وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما پاسخ ایران از طریق اتحادیه اروپا دریافت کردیم.
تا اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸ سوال در صحن از وزرا در موضوعات مختلف مطرح شده است که وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح ۵ سوال از شخص اول آن، از این حیث تا پایان اجلاسیه دوم رکورد دار بود و پس از آن وزارت خانه‌های راه، نفت و بهداشت هرکدام با ۲ سوال بیشترین پاسخ را به سوالات در صحن نمایندگان داده‌اند.
به تازگی "سایمون شرکلیف"، سفیر انگلیس در تهران در جلسه با اعضاء اتاق بازرگانی گفت: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ