طبق قانون و ابلاغ دستورات قضایی شناسایی ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: به منظور اطفای حریق پردیس ۶ ایستگاه آتش نشانی از تهران به محل حادثه اعزام شدند
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
فومن- رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن از آتش سوزی ۴ باب مغازه در این شهرستان خبر داد و گفت: آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:وقتی آتش نشانی ۵ مرتبه تذکر می‌دهد شهردار منطقه باید ساختمان ناایمن را پلمب کند.
محترمی با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ تیم آتش نشانی حضور داشتند و آتش نشانان مناطق و شهر‌های اطراف نیز برای پشتیبانی اعلام حضور کردند، گفت: در نقاطی که امکان دسترسی ماشین آتش نشانی در تالاب و مناطق خشک وجود داشت، تجهیزات و خودرو‌های آتش نشانی اقدام به اطفای حریق کردند، اما با توجه به اینکه برخی از نقاط که عمق آب به دو متر می‌رسد، امکان حضور ماشین‌ها نبود، از بلدوز چرخ زنجیری به جهت ایجاد آتش بر استفاده شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تمهیدات این سازمان در نماز روز عید فطر را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: از صبح روز گذشته ۱۹۰۰ تماس با مرکز آتش نشانی مشهد گرفته شده است که در همین رابطه ۸۶ فقره عملیات انجام شده است.
مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی نیرو و خودروهای مجهز آتش نشانی مستقر می‌شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از ردیف‌های بودجه سازمان آتش نشانی به دلیل کالای لوکس بودن حذف شده است و از دولت می‌خواهم این موضوع را اصلاح کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تأسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز به جز مساله ایمنی ساختمان توجه می‌کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: آتش نشانی صلاحیت دارد اعلام کند که کدام ساختمان از لحاظ آتش نشانی ایمن هست یا خیر و لیستی که از سمت آتش نشانی مطرح می‌شود از نظر ما صلاحیت دارد.
وزارت کشور اوکراین اعلام کرد فرد مظنونی که دیوارنگاره هنرمند مشهور و ناشناس را در شهری در اوکراین تخریب کرده و قصد سرقت آن را داشته، با خطر ۱۲ سال حبس روبه‌رو است.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.
عضو شورای شهر گفت: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی است و باید برای تجهیزات است سازمان فکری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ