سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
آستانه اشرفیه- مسئول واحد آتش نشانی آستانه اشرفیه به تشریح جزئیات حریق در حرم سیدجلال الدین اشرف پرداخت و گفت: با حضور به موقع واحد آتش نشانی حریق در همان ابتدا مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در نیاوران خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران جزئیات وقوع حریق یک انبار در خیابان سعدی شمالی را تشریح کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران آخرین جزییات اطفای حریق انبار بزرگ خیابان مولوی تهران را تشریح کرد.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
مرد شماره دوی تنیس جهان گفت: نمی‌توانم بگویم که جوکوویچ خطرناک‌ترین حریف در زمین خاکی است، اما جوکوویچ، جوکوویچ است و می‌تواند در مادرید و رم قهرمان شود.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات حریق گسترده در محدوده بازار تهران گفت: در اثر این حادثه ۱۱ مغازه در آتش سوخت.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به جزئیات وقوع حریق در پاساژ علاالدین، از اتخاذ تدابیر ایمنی قابل توجه در این پاساژ طی سال‌های اخیر خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از آتش سوزی اتوبوس در آذربایجان شرقی با ۳۰ سرنشین خبر داد.
بخشی از ساختمان عدل در دانشگاه یزد ساعتی قبل دچار حریق شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۰۰ نفر از دل آتش در پی وقوع حریق در یک برج مسکونی ۱۵ طبقه خبر داد.
وحید اسکندری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت که این حادثه برای یک گروه از زائران که انفرادی و خانوادگی به عراق سفر کرده بودند، رخ داده و خوشبختانه هیچ مصدوم و یا تلفات جانی نداشته و کسی هم دچار خفگی نشده است، چون در لحظه وقوع حریق، اتوبوس خالی از زائر بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در زندان اوین گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه انفجار رخ داده در این محل موجب تخریب ساختمان نشده بود، افزود: در پی این انفجار آتش‌سوزی در ساختمان رخ داده و دود زیاد ناشی از آن طبقات را فراگرفته بود. آتش‌نشانان نیز با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات پنج نفر از ساکنان طبقات بالایی را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) از نجات بیش از ۶۰ نفر توسط آتش‌نشانان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ