سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
آتش سوزی هاوایی شهر تفریحی لاهاینا را ویران کرد.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
طبق گزارش مقامات، در پی آتش سوزی بزرگ صنعتی در کارخانه بازیافت نزدیک فرودگاهی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، دود عظیمی به آسمان بلند شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر جان باختند.
ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از آتش سوزی یک کارگاه رنگ در روستای « گلحصار» بخش کهریزک در جنوب تهران خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگاه و فروشگاه تولید ابر و اسفنج در مشهد دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه، این آتش سوزی مهار شد.
منابع عراقی از آتش سوزی گسترده در جنوب پایتخت این کشور خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی با ۴ مصدوم خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده یک کارگاه کفاشی در مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: حدود ۲۰ نفر با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیاتی از آتش‌سوزی در کارگاه تولید روغن خودرو در مبارکه ارائه داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
پیگیری‌ها در مورد حریق زندان اوین از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ