سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق و اطفای آن در یک کارخانه شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه فوتی و مجروح نداشت.
طبق قانون و ابلاغ دستورات قضایی شناسایی ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: به منظور اطفای حریق پردیس ۶ ایستگاه آتش نشانی از تهران به محل حادثه اعزام شدند
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق در یک فروشگاه عرضه موادغذایی در شهر سمنان خبر داد و گفت: طی عملیات اطفاء دو آتش نشان دچار مصدومیت شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ماموران آتش نشانی به دو حریق در سطح شهر سمنان امدادرسانی کردند، گفت: خوشبختانه در این حوادث جراحت و فوتی گزارش نشده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:وقتی آتش نشانی ۵ مرتبه تذکر می‌دهد شهردار منطقه باید ساختمان ناایمن را پلمب کند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حریق در یک واحد صنفی خودرو در شهرک غرب سمنان خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اطفای حریق در یکی از آپارتمان‌های موسوم به مجتمع مسکونی چهارصد دستگاه این شهر خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در کاروانسرای شاه عباسی واقع میدان سعدی سمنان مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تمهیدات این سازمان در نماز روز عید فطر را تشریح کرد.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: از صبح روز گذشته ۱۹۰۰ تماس با مرکز آتش نشانی مشهد گرفته شده است که در همین رابطه ۸۶ فقره عملیات انجام شده است.
سمنان- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در واحد رنگ کارخانه تولید اتوبوس سمنان مهار شد
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: آتش نشانی صلاحیت دارد اعلام کند که کدام ساختمان از لحاظ آتش نشانی ایمن هست یا خیر و لیستی که از سمت آتش نشانی مطرح می‌شود از نظر ما صلاحیت دارد.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
عضو شورای شهر گفت: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی است و باید برای تجهیزات است سازمان فکری کرد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ