معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- آتش سوزی سه سوله مبل سازی توسط آتش نشانی پردیس و نیروهای کمکی آتش نشان از شهرهای همجوار مهار شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
مهدی رضایی اظهار کرد: عصر امروز ۱۴ خردادماه طی گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان الزهرا مشهد و آتش گرفتن یک انبار لوازم خانگی نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
حادثه حریق در انبار لاستیک و قطعات موتورسیکلت در جنوب تهران، ۸ مصدوم داشته که یک نفر آنها از نیروهای آتش نشانی بوده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت، نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شدند و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را پایش کردند.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور نیز پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر  و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را مورد پایش قرار دادند. برخی افراد در رابطه با مواد محرک دستگیر شدند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
شهادت یک تن از نیروهای سازمان آتش‌نشانی در جریان عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار تأیید شد؛ پیکر پاک مرحوم دارابی فرمانده ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی لحظاتی پیش از زیر آوار بیرون آمد.
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: چند نفر از نیروهای آتش نشانی دچار دودگرفتی شدند؛شدت دود و حرارت در طبقه منفی یک بسیار زیاد بود.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی تهران به‌همراه اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی خبر داد.
پایانه نفتی خرسون اوکراین یک روز پس از گلوله باران توسط نیرو‌های ارتش روسیه که از رودخانه دنیپرو شلیک کردند، همچنان در حال سوختن است. خرسون، بندر حیاتی دریای سیاه و دروازه‌ای به کریمه، اولین شهر بزرگی بود که پس از شروع حمله در ۲۴ فوریه به دست نیرو‌های روسیه افتاد. این شهر با عقب نشینی نیرو‌های روسیه آزاد شد و در حال حاضر روس‌ها در نزدیک رودخانه دنیپرو، مستقر هستند.
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.
رشت- نیروهای آتش نشانی بعد از حدود ۱۵ سال ساعت از شروع آتش سوزی در تالاب انزلی موفق به دسترسی به محل آتش سوزی شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ