مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.
سمنان- دبیر هیات رئیسه‌ مجلس گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش مجلس تاکید دارد که سکاندار این وزارتخانه باید «در تراز این جایگاه» باشد لذا اجازه ورود به هر کسی را نخواهیم داد.
در سال تحصیلی ۱٤۰۳-۱٤۰۲ مدرسان آموزش خانواده با توجه به مدرک، رشته تحصیلی علاقه و تجربه در گروه‌های پنجگانه ساماندهی می‌شوند.
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از استعدادها، تحصیلات و سوابق کاری فرهنگیان و فرزندان آن در شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان استفاده کنید.
توجه به شبکه سازی مردمی، کم شدن انگیزه معلمان برای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، مشارکت خانواده‌ها در سیاست گذاری مدرسه از جمله دغدغه‌های والدین در نشست با وزیر آموزش و پرورش بود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند چرا که بار مهمی از دوش آموزش و پرورش را برعهده دارند.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بازی‌ها و نرم افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه مورد توجه ویژه سازمان پژوهش است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به موازات توجهی که به ایمنی ساختمان می‌شود، توجه به معماری و سیمای مدرسه نباید مغفول بماند.
پاسخ جالب توجه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به وزیر آموزش و پرورش!
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، همه مقاطع تحصیلی پایتخت در روز‌های شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حمایت از مدارس شبانه روزی و بهره ‎گیری از ظرفیت خیرین و اولیا، می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای تقویت این مدارس باشد.
با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده، اولین کارگاه آموزش محیط زیست با موضوع مدیریت پسماند در مبدأ، با حضور مشاورین زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به فعالیت‌های این سازمان جهت آموزش مترجمین زبان اشاره و اشتغال ناشنوایان اشاره کرد.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
نایب رئیس اسبق بانوان فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به شرایطی که این رشته دارد گفت: آموزش مهمترین کلید توسعه ژیمناستیک است که در سالهای اخیر گم شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ