رئیس شورای شهر تهران گفت: آتش نشانی صلاحیت دارد اعلام کند که کدام ساختمان از لحاظ آتش نشانی ایمن هست یا خیر و لیستی که از سمت آتش نشانی مطرح می‌شود از نظر ما صلاحیت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جذب مهدی عبدی، فهرست 19 ساله تیم تراکتور دوباره پر شده است.
بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدارک آسیایی تیم فوتبال سپاهان به امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
تعداد زیادی از بازیکنان، اعضای کادرفنی در شروع فصل جدید محروم خواهند بود.
ژوزه مورایس از چهار موردی که ارتقای آن به پیشرفت لیگ ایران کمک می‌کند صحبت کرد.
حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان اسامی ۲۸ بازیکن برای حضور در اردوی این‌تیم در تهران را اعلام کرد.
تهدید چهار سال پیش رائفی‌پور حالا به عرصه ظهور و بروز رسیده است. تهدیدی که می‌تواند مقدمه راهی باشد تا چهره‌ای مثل رائفی‌پور در جایگاهی قرار بگیرد که روزگاری محمدرضا باهنر و غلامعلی حدادعادل در آن بودند و دور از ذهن نیست گروه‌هایی که شرکت در انتخابات را همواره در دستورکار دارند، لیست مورد تایید رائفی‌پور برای انتخابات را روی برگه‌های رای بنویسند.
در صورت پیوستن منتظر محمد به استقلال یکی از بازیکنان جوان استقلال به طور قرضی یا دائمی باید از جمع آبی پوشان جدا شود.
لیست 19 نفره پرسپولیس تکمیل شده و بعید است یحیی گل محمدی بازیکنی از لیست را کنار بگذارد
تیم ملی بسکتبال ایران نوین با ۱۴ بازیکن در تورنمنت بین‌المللی هوپس شرکت می‌کند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید لیست تیم جای خالی ندارد و برای جذب بازیکن خارجی باید بازیکن از لیست خارج کنیم.
خبرها حاکی از آن است که بشیکتاش، دو پیشنهاد متفاوت برای آنته ربیچ به میلان ارائه کرده است. استفانو پیولی این بازیکن را به طور کامل از تیمش کنار گذاشته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فهرستی متشکل از 9 بازیکن برای تقویت خط میانی قرمزها در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری دارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضایی‌ در روز گذشته خبر داد.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضائی تا هفته آینده خبر داد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضائی تا هفته آینده خبر داد.
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
بررسی‌ها حاکیست که میان لیست تهیه شده از سوی سازمان آتش‌نشانی تهران و لیست تهیه شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در مورد ساختمان‌های ناایمن، ۱۵ هزار و ۸۷۱ مورد تفاوت وجود دارد.
لیست ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران که ۱۱۹ ساختمان را در برمی‌گیرد، بنابر اعلام مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران ۴۰ درصد از ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی را در خود جای داده است.
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ