مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان ۱۸ طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از ۱۱ سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
پس از استقرار مشروطیت اولین بلدیه قانونی تهران در۱۲ خرداد سال ۱۲۸۶ شمسی، یعنی حدود ١١٦ سال قبل، در عمارتی واقع در سبزه‌میدان تهران تاسیس شد و به‌مرور زمان خدماتش را با راه اندازی اداره اطفائیه افزایش داد. آتش نشانی
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
دانشمندان می‌گویند فوران‌های آتشفشانی بازالتی که یک میلیون سال طول کشید و باعث رخداد انقراضی «مرگ بزرگ» شد در اصل از کوه‌های سیبری سرچشمه گرفت است، اما فوران‌هایی که انقراض دسته‌جمعی دوم پرمین را سبب شد از محلی به نام «امیشان» در جنوب غربی چین نشأت گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از روند کاهشی تماس با آتش‌نشانی در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: بیشترین خسارت سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال ناشی از «بالن آرزوها» است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه‌ کرد در شب چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود باشند و آنها را از انجام کارهای خطرناک باز دارند.
مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی نیرو و خودروهای مجهز آتش نشانی مستقر می‌شوند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با «درجه اهمیت بالا» در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با «درجه اهمیت بالا» در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار در دی ماه سال قبل حکم قضائی داشته و هفته قبل حکم جلب برای مالک صادر شده بود.
بهای خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند پایش و اعلام حریق سازمان آتش نشانی برای سال آینده ۴۰ درصد افزایش یافت.
عکس‌هایی که توسط یک آتش نشان از قیام گتوی ورشو در سال ۱۹۴۳ گرفته شده پس از چند دهه منتشر شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
وزارت کشور اوکراین اعلام کرد فرد مظنونی که دیوارنگاره هنرمند مشهور و ناشناس را در شهری در اوکراین تخریب کرده و قصد سرقت آن را داشته، با خطر ۱۲ سال حبس روبه‌رو است.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از در حال انجام بودن انعقاد قراردادهایی تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان برای ورود تجهیزات جدید به شبکه آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
رشت- نیروهای آتش نشانی بعد از حدود ۱۵ سال ساعت از شروع آتش سوزی در تالاب انزلی موفق به دسترسی به محل آتش سوزی شدند.
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ