عضو شورای شهر گفت: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی است و باید برای تجهیزات است سازمان فکری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران، از ترخیص بیش از ۱۴ هزار تن جُو از انبارهای بندر نوشهر خبر داد.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، در حمله مشترک ارتش این کشور و نیروهای روسی مستقر در سوریه، شمار زیادی از مقرها و انبارهای اسلحه و مهمات گروه‌های تروریستی منهدم شد.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
وزیر امور اقتصاد از وضعیت انبارهای گمرکات بندر امام(ره) بازدید کرد و گفت: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات فعال شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری چهار نفر پشتیبان بازارهای سیاه مجازی داروی غیرمجاز در تهران بزرگ خبر داد.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
یکسال پس از دستور رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی، فروش کالای متروکه استانی ۲۵۰۰ درصد و فروش کالای متروکه کشوری ۶۰۰ درصد رشد داشته است.
سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
گروه مقاومتی حشد شعبی عراق از کشف و انهدام چند انبار تسلیحات و مهمات تروریست های داعش در استان صلاح‌ الدین خبر داد.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
یک مقام مسئول با اشاره به مزایای صدور قبض الکترونیکی انبار گفت: همه کالاهای تجاری وارداتی به انبارهای عمومی می‌بایست شناسه یکتا قبض انبار سامانه جامع انبارها را اخذ کنند.
آمازون برخی از انبارهای خود را در فلوریدا به دلیل نزدیک شدن طوفان یان به این ایالت، به طور موقت تعطیل کرده است.
انفجارهای پی در پی در بزرگترین پایگاه آمریکا در سوریه باعث وقوع آتش سوزی گسترده در آن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ