معرفی 10چهره‌ مهمی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند اما در فصل جدید غایب خواهند بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.
رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
بعد از هر بار حمام کردن، نباید مو‌ها را به حال خود رها کنید تا در هوای آزاد خشک شود. بلکه با استفاده از سشوار و یک برس باید اقدام به خشک کردن آن نمایید. زیرا باقی ماندن آب بر روی مو‌ها موجب از بین رفتن اثر کراتینه خواهد شد. بعد از هر بار حمام رفتن مو‌های خود را با استفاده از باد ملایم سشوار و برس کشی خشک نمایید.
نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان این مسابقه مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
دو مهاجم تیم ملی اکنون رکورد کریم باقری را نشانه گرفته‌اند تا به رتبه دوم برترین گلزن تاریخ فوتبال ایران برسند.
معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
نکته جالب اینکه در این بخش، یحیی، کریم باقری و سیدجلال، سه عضو کادرفنی پرسپولیس نیز به جمع بازیکنان ملحق شدند و با آنها بازی کردند تا از نزدیک عملکردشان را زیر نظر بگیرند.
از مجسمه‌های موآی معروف جزیره ایستر گرفته تا استون‌هنج انگلستان ...، در این مطلب درباره هشت بنا با سابقه‌ای اسرارآمیز صحبت کردیم که حتی در عصر مدرن هم کارشناسان و باستانشناسان را به خود جذب می‌کنند.
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
کریم باقری اسطوره فوتبال ایران از مردم خواست تا به زلزله‌زدگان خوی کمک کند.
«کریم یونس» آزاده فلسطینی با تأکید بر اینکه تا ابد در خانه و سرزمین خود در فلسطین باقی خواهد ماند، گفت که اسرای فلسطینی برای شکست دادن تهدیدات فاشیستی بن گویر مصمم هستند.
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
کریم باقری خود را به صحنه جنجالی بازی ملوان و پرسپولیس رساند تا به شیوه خودش سرمربی ملوان را آرام کند اما این اقدام به مذاق انزلی‌چی‌ها خوش نیامد.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
با اتمام دوران مصدومیت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری‌اسپور او حالا این فرصت را دارد تا بتواند در جمع شاگردان «کارلوس کی‌روش» حضور پیدا کند.
او پاسپورت خود را از سفارت اتریش تحویل گرفته تا مشخص شود قرار نیست در این اردو حضور داشته باشد
آنگونه که رسانه های یونانی و قبرسی خبر می دهند، فاصله چندانی تا انتقال کریم انصاری فرد به اومونیا قبرس باقی نمانده است.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ