دو مهاجم تیم ملی اکنون رکورد کریم باقری را نشانه گرفته‌اند تا به رتبه دوم برترین گلزن تاریخ فوتبال ایران برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی آماده است تا مذاکرات با یوونتوس برای معاوضه دو بازیکن را به صورت جدی دنبال کند.
مهاجران به محض دریافت پاسپورت و شناسنامه کشور مقصد به عنوان دانشجوی مهمان به کشور باز می‌گردند و در پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های ایران با صرف هزینه‌های گزاف در رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل می‌دهند.
در شرایطی که وزیر کشور صریحا تهدید امنیتی مهاجران افغانستانی را رد می‌کند، بعضی رسانه‌ها و افراد از سیاه‌نمایی و ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم ایران و افغانستان چه سودی می‌برند؟
مهاجران خارجی که در مکزیک زندگی می‌کنند، به دلیل آسان بودن اقامت در آنجا و همچنین رفتار دوستانه مردم محلی و سهولت در ساختن جامعه خود، به آن امتیاز بالایی می‌دهند.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، یکی از گزینه‌های جدی میلان برای تقط خط حمله‌اش در فصل آینده است.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
مهاجم با تجربه فوتبال ایران بازهم از فهرست تیم ملی جا ماند.
هافبک سابق استقلال با بیان اینکه مهاجمان استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: آنها نباید فرصت‌های به دست آمده در دربی را از دست بدهند.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید دولت او در حال آماده‌سازی طرحی برای بازگرداندن مهاجران و پناهجویان سوری به کشور خود است که در جریان آن یک میلیون پناهجو به سوریه بازگردانده می‌شوند.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
گلزنان پرسپولیس تنها 5 بازی فرصت دارند تا اجازه ندهند لوکادیا آقای گل این فصل تیمشان شود.
دو مهاجم سابق و مطرح استقلال در امارات با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
مهاجمان فوتبال ایران در اروپا هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و با گلزنی خود به امتیازگیری تیم‌هایشان کمک کردند.
امیر قلعه‌نویی فهرست یازده بازیکن خود را برای مصاف برابر استقلال در آزادی مشخص کرد.
وزارت مهاجرت کانادا، لیست ۱۰ کشور که بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت دائم این کشور در سال گذشته را داشته‌اند، اعلام کرده است. هند بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت در یک‌سال گذشته را دارد و ایران در جایگاه هشتم قرار گرفته است. طبق این آمار ۱۱هزار و ۱۰۵ نفر ایرانی در یک‌سال گذشته موفق شدند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. انتاریو محبوب‌ترین مقصد در این کشور برای مهاجران معرفی شده است و بعد از آن کبک بیشترین مهاجر را داشته است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی با قطر در مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.
عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته سه مهاجم پرسپولیس برای دیدار با ذوب‌آهن خواهند بود.
کارشناس فوتبال گفت: در روزی که مهاجمان استقلال برابر تراکتور کم دقت بودند یامگا توانست با اعتماد به نفس بالا، استقلال را به مرحله بعد جام حذفی برساند.
تراکتور هفته گذشته در شرایطی موفق به شکست استقلال شد که محمد عباس زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کاوه رضایی هم صد در صد آماده نبود.
عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید، اولین ساعات ورود مهاجران اروپایی به آمریکا در ابتدای قرن بیستم را نشان می‌دهند؛ مهاجرانی که با رویای فرار از فقر با سختی از اقیانوس اطلس گذشته بودند.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است.
تیم ملی دانمارک با دو مهاجم جدید به مصاف فرانسه می‌رود.
۱۰ سال قبل مقام معظم رهبری، دستور دادند که تمامی کودکان کشور، حتی کودکان مهاجران غیرقانونی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. اما متاسفانه تاکنون این دستور اجرایی نشده و وعده‌های مسوولان فقط در حد شعار باقی مانده است. برای همین کودکان مهاجر و به خصوص آن‌هایی که مدارک اقامتی ندارند مجبور می‌شوند به مجموعه ما یا چند مدرسه مشابهی که در تهران وجود دارد مراجعه کنند و با پرداخت شهریه، به تحصیل‌شان ادامه دهند.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ