او پاسپورت خود را از سفارت اتریش تحویل گرفته تا مشخص شود قرار نیست در این اردو حضور داشته باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان عنوان‌دار کشتی آزاد هند از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انصراف دادند.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
انصراف بهترین دوچرخه‌سوار ایران از کاروان هانگژو
یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای لیگ برتر والیبال رخ داده است.
سومین تنیسور برتر جهان از مسابقات ATP-500 در واشنگتن انصراف داد.
باشگاه چوکا تالش از شکایت علیه شمس‌آذر در خصوص بازیکنان غیرمجاز انصراف داد.
در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، همه کاندیداها انصراف دادند.
مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون می گوید اگر کمک و مساعدت فدراسیون نبود، نمی توانستیم در مسابقات باشگاههای آسیا شرکت کنیم.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دور از انصاف است که برای فرار از سقوط با تیمی که تنها ۴ برد دارد، بازی کنیم.
قبول کنیم که اشتباه کردیم. این به انصاف نزدیک‌تر است. سیاستمداران رسمی و نزدیک به قدرت در ایران در چاهی افتادند که پیش از آن خودشان برای دیگران کنده بودند. حال اینکه اساسا ورود دولت به مفهوم عام آن اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و شورای نگهبان به امر بررسی صلاحیت به صورت کیفی و اعمال نظر، سلیقه شخصی یا تشخیص فردی آشکارا موجب سلب حق اعزام نماینده از سوی ملت به مراکز حکمروایی می‌شود و موضوع امکان نمایندگی در اننخابات را با چالش مواجه می‌سازد.
رئیس قوه قضاییه گفت:قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم حتی اگر سلیقه ما درست و صواب باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم.
مهدی مهدوی کیا با وجود داشتن قرارداد رسمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از حضور در این کشور انصراف داد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس از همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اتریش انصراف داد.
کریم باقری با پس‌گرفتن پاسپورتش، نشان داد که قصدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران یک‌ بار دیگر به حواشی اخیر تیم ملی و انصراف محمد موسوی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی‌توانم برای تیم ملی بخوانم.
احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک ایران را مبلغ 10 هزار دلار بابت انصراف تیم امید از بازی‌های کشورهای اسلامی جریمه کند.
صالحی امیری به حواشی پیرامون تیم امید ایران و انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است، گفت: من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.
دستگاه قضایی تا الان و تا این مرحله ۱۴ تن از کسانی که در ماجرای متروپل احتمال قصور و تقصیر آن‌ها بوده، بازداشت کرده است. در بیان مطالب انصاف و عدالت را رعایت کنیم. هر تصمیمی نسبت به قاصران و مقصران حادثه متروپل گرفته شود به موجب قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ