نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بابک مرادی امروز با حضور در باشگاه استقلال کل مطالباتش را بخشید و برگه تسویه حساب را امضا کرد.
باشگاه پرسپوليس موفق شد مطالبات بازیکنان خود از فصل گذشته را پرداخت کند.
باشگاه استقلال به دنبال تسویه حساب با بازیکنان خود برای ادامه همکاری است.
باشگاه استقلال تصمیم به تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو دارد و به دنبال پرداخت مطالبات باقی مانده سرمربی است تا کار به شکایت به فیفا نکشد.
باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
با توافق وزرای بهداشت و رفاه، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.
رئیس انجمن همگن قطعه سازی گفت: مقرر شده مطالبات قطعه سازان از خودروسازان تا پایان سال پرداخت شود.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه‌های مستقل سرپایی طرف قرارداد این سازمان تا پایان آذر ماه خبر داد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
وزیر رفاه گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی و نشست سران قوا بنا شده تمام مطالبات صندوق‌های بازنشستگی، پرداخت و تسویه شود.
وزیر نیرو گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بدهی‌های مختلف دولت از جمله بدهی‌های بانکی و مطالبات صاحبان صنعت برق را تسویه خواهیم کرد.
وزیر نیرو گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته بدهی‌های مختلف دولت از جمله بدهی‌های بانکی و مطالبات صاحبان صنعت برق را تسویه خواهیم کرد.
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
به دنبال پیگیری‌های دبیرخانه شورای گفت‌وگو بخشی از مطالبات نیروگاه‌داران تجدیدپذیر از طریق تخصیص حواله سوخت گاز طبیعی در حال تسویه است.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
اصفهان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: مطالبات کشاورزان استان در طرح خرید تضمینی گندم به مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان تسویه شد.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه قرار بود هفته گذشته تمام مطالبات کشاورزان گندمکار تسویه شود، گفت: متاسفانه این وعده محقق نشد.
اعلام قیمت جدید مرغ و تخم مرغ در ۳۱ شهریورماه، افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف و قول دولت برای تسویه کامل مطالبات گندمکاران از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری بود.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه فصل کاشت گندم تا چند روز آینده در استانهای شمال غربی و سردسیر آغاز می شود، گفت: دولت قول داده که تا آخر هفته مطالبات گندمکاران را تسویه کند.
معاون قضایی دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رییس جمهور خواستار تسویه مطالبات ارزی بیش از ۲۶۰ میلیون یورویی واردکنندگان نهاده های دامی شد.
بسیاری از مهره های اصلی این تیم ساز جدایی کوک کرده اند چراکه مطالبات آنها سر به فلک کشیده و تراکتور پولی برای تسویه به آنها ندارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ