در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان خصوصی سازی واکنشی آرام به صحبت های علی فتح الله زاده داشت.
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال اقدام به موقع سرمربی این تیم در رو کردن دست خیانتکاران به این باشگاه را مثبت دانست و گفت: این واکنش به آرامش تیم کمک خواهد کرد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به شایعات جایگزینی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت وی در «مرخصی» است و آبرام پالی به عنوان جانشین موقت او خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هیچ توضیحی درباره دلیل و نوع مرخصی رابرت مالی نداد اما در عین حال تایید کرد که معاون رابرت مالی یعنی آبرام پالی هم اکنون بطور موقت جانشین او است.
سیستان در حال دفن آرام آرام در زیر ماسه بادی های حاصل از خیزش ریزگردها است.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
مکس آلگری به یوونتوس به خاطر آرامش در شرایط تحت فشار، نادیده گرفتن بحث‌های داوری و گلزنی در لحظات پایانی برای کسب تساوی مقابل سویا به بازیکنانش تبریک می‌گوید.
ممکن است توافق ایران و آمریکا ناممکن باشد اما با برقراری رابطه بهتر پادشاهی‌های غرب حوزه خلیج فارس با ایران که زمانی غیر ممکن به نظر می رسید، توافقی پایدارتر برخلاف برجام امکان‌پذیر است. این توافق تازه به تهران آرامش اقتصادی معنادارتر و پایدارتری ارائه می دهد و می تواند به طور دائم و نه موقت برنامه هسته ای ایران را مهار کند
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا با صید 2 مدال طلا و 2 مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران در نوبت صبح روز سوم در سمرقند ازبکستان دنبال شد.
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 4 مدال دیگر کسب کردند
روز دوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا با کسب 4 مدال توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.
با کسب 2 طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا به 7 مدال رسید.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت اظهار کرد: با افزایش تیراژ تولید و تسریع در عرضه محصولات ایران خودرو، شاهد آرامش و تعدیل قیمت در بازار خواهیم بود.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
یوونتوس در دیداری خانگی برابر اسپتزیا به برتری 0-2 دست یافت.
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دولت ترکیه بهتر است دیدگاه خود را در خصوص تحولات در سوریه اصلاح و در جهت بازگشت صلح و ثبات و آرامش به سوریه نقش ارزنده و موثر خود را ایفا کند.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه آرای هیئت عمومی در کاهش ورودی پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری موثر است، گفت: باید در این رابطه هم به مردم و هم به دستگاه ها اطلاع رسانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ