به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناسا مشغول توسعه فناوری نوینی است که انقلابی در صنعت سفرهای هوایی ایجاد می کند و می تواند در ساخت هواپیماهای تجاری برقی با قدرت سفر طولانی تر به کار رود.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
با همکاری شرکت برزیلی CBMM، باتری حاوی نیوبیوم و گرافن در حال توسعه است که ده سال بیشتر از باتری‌های رایج عمر می‌کند و به سرعت نیز شارژ می‌شود.
این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.
جان گودیناف یکی از پیشروان توسعه باتری های لیتیوم یونی در ۱۰۰ سالگی و درست یک ماه قبل از تولد ۱۰۱ سالگی اش درگذشت.
طبق گزارشی جدید احتمالا گوگل در نسخه آتی اندروید قابلیت مشاهده سلامت باتری را برای کاربران عرضه کند.
یک نوع باتری ساخته شده که کاتد و آند آن از جنس مواد خوراکی است و می توان در حسگرهای مختلف از آن استفاده کرد.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
استفاده کردن از گوشی در حین شارژ باعث داغ کردن دستگاه شده و به مرور، احتمال آسیب رساندن به آن را افزایش می‌دهد.
اپل در آیفون ۱۵ پرو ظاهراً از سنسور کارآمدتر LiDAR سونی استفاده خواهد کرد که عمر باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.
باتری صبا از اتومبیلرانی تا لیفتراک برقی
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
مشکل خوابیدن باتری ماشین بیش از هر چیزی، خود را در روشن نشدن موتور خودرو یا استارت نخوردن آن نمایان می‌سازد. البته این موضوع می‌تواند به دلایل دیگری نظیر خرابی سیستم استارت خودرو یا وجود عیب و ایراد در دینام آن هم به وجود آمده باشد.
رندری از موبایل جدید موتورولا به نام «موتوG13» منتشر شده که برخی مشخصات آن را نشان می دهد. این دستگاه میان رده احتمالا دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری خواهد داشت.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید باتری های گرافنی شدند که برخلاف سایر باتری ها سمی نیست و به دلیل استفاده از الکترولیت های آبی خطر اشتعال ندارند.
شرکت امدادخودروایران با تفکیک ناوگان خدمت «امدادباتری»، تامین باتری خودرو برای مشتریان را در هر ساعت از شبانه روز سرعت بخشید.
مشخصات یک موبایل جدید از سری A۷۷ اوپو فاش شده که نشان می دهد دستگاه باتری ۵ هزار میلی آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد.
دانشمندان دانشگاه هاروارد باتری مخصوص خودرویی ساختند که تنها در ۳ دقیقه شارژ می‌شود و تا ۲۰ سال دوام می‌آورد.
در گزارشی جدید حجم دقیق باتری های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو در چین مشخصات یکی از موبایل های سری «ROGفون۶D» را فاش کرده که نشان می دهد دستگاه مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶ هزار میلی آمپری خواهد بود.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
یک شرکت تجاری در ایلینویز آمریکا از تجاری سازی نوعی باتری مایع غیرقابل اشتعال با سرعت شارژ بالا خبر داده که نسبت به باتری‌های لیتیومی ۲۳ درصد بیشتر انرژی ذخیره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ