معاون وزیر امور خارجه نوشت: در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، به امارات متحده عربی سفر کردم تا درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای با مقام‌های این کشور گفتگو کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه ایران مدعی شد که ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌ است.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
هافبک باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش امسال روزهای بهتری را سپری می کند؛ او امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی یکی از ورزشکاران کم‌نظیر رشته وزنه‌برداری در دنیا بود و به نظرم به موقع تصمیم به خداحافظی گرفت.
مساله سفر آقای باقری به امارات مساله اروپا است. تصور این است که اروپا خودش هم مجددا بعد از یک دوره وقفه عدم ارتباط با ایران تلاش می‌کند تا مستقیم در جریان مسائل قرار بگیرد.
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
هافبک پیکان معتقد است تمام بازیکنان جوان این تیم در یکی، دو فصل آینده تبدیل به ستاره‌های لیگ برتر می‌شوند.
ساعت ۹:۱۵ صبح امروز جمعه (هشتم اردیبهشت ماه) ۲ فروند لنج باری به نام‌های سیمرغ ۲ و ۱۱۴۸۲ که حامل کالا‌های وارداتی از کشور امارات متحده عربی بودند، در بندر تجاری بهمن شهر قشم دچار حریق شدند.
اقدامات افراط‌گرایانه کابینه اسرائیل نقش قابل‌توجهی در ناکامی توافق ابراهیم دارد و تاثیرگذار است چراکه عملا جامعه جهانی و مشخصا کشور‌های عربی را به واکنش وادار کرده و نشان می‌دهد رژیمی که در داخل اراضی اشغالی به این شکل با فلسطینی‌ها برخورد می‌کند دیگر دلیلی برای عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی باقی نمی‌گذارد. در سوی دیگر نیز بهبود روابط ایران با کشور‌های عربی و تحولات منطقه خاورمیانه بهانه را از دست این کشور‌ها برای نزدیکی به اسرائیل گرفته است.
معاون وزارت خارجه کشورمان گفت:ارتقای همکاری‌های تهران و توکیو، علاوه بر تأمین منافع دو ملت، بسترساز صلح و ثبات است و منافع هیچ طرفی را تهدید نمی‌کند.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امروز در نشست مطبوعاتی در ایروان تصریح کرد: ایران همواره شریک قابل اعتمادی در ایجاد صلح و امنیت است.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه گردید.
معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان در جریان یک سفر منطقه‌ای به آمریکای لاتین وارد بوگوتا پایتخت کلمبیا شد.
معاون وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند که پیشرفت‌های هسته ای ایران را تهدید جلوه دهند درحالی که فعالیت‌های هسته ای ایران در چارچوب معاهدات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
در آخرین نشانه‌ای از آنچه اسرائیل و متحدان جدید عرب آن به عنوان رویکردی جدید برای درک تاریخ یهودیان در خاورمیانه توصیف می‌کنند؛ طومار تورات که از هولوکاست باقی مانده، در یک موزه امارات در معرض دید عموم قرار گرفت.
اگر قرار بر تعطیلی ادارات و مراکز تجاری برای کاهش مصرف و ذخیره‌سازی گاز جهت جلوگیری از قطعی گاز منازل است چرا اعلام تعطیلی دیرهنگام و به آخر وقت موکول می‌شود تا فرصتی برای بررسی و اطمینان از خاموش شدن وسایل گرمایشی برای این مراکز باقی نماند.
بسیاری از فعالان و مخالفان اماراتی که برخی از آنها دوران محکومیت خود را به پایان رسانده اند، تنها به دلیل مطالبه آزادی بیان و تشکیل انجمن‌های مدنی در بازداشت باقی مانده اند.
ساعات کار ادارات از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ بوده و ساعت کسری کار باید با برنامه ریزی در طول روز‌های باقی مانده سال جبران شود.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ