با اتمام دوران مصدومیت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری‌اسپور او حالا این فرصت را دارد تا بتواند در جمع شاگردان «کارلوس کی‌روش» حضور پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ملی‌پوش ایرانی در مسابقات باشگاه‌های عرب تنها ۶ دقیقه در ۴ بازی فرصت خودنمایی یافت.
دارندگان پرندگان هدایت پذیر از دور (پهپادهای) غیر نظامی تنها دو ماه فرصت برای پلاک کردن پهپاد خود دارند و بعد از این تاریخ، فقط در موارد خاص ثبت پلاک صورت می‌گیرد.
بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کارسکو را فعال کند.
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
گلزنان پرسپولیس تنها 5 بازی فرصت دارند تا اجازه ندهند لوکادیا آقای گل این فصل تیمشان شود.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تنها دو بازی فرصت دارد تا در صورت کسب نتایج مدنظر بتواند به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
با توجه به ترافیک بازیکن در اردوی نخست تیم ملی با مربیگری امیر قلعه نویی، محمد کریمی شب گذشته و در بازی با کنیا تنها یک نیمه فرصت بازی به دست آورد.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
صالحی با اشاره به فرصت های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد ولی از طرفی منجر به کسب بازارهای جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد .
از اوج محبوبیت تا جایی که حالا در آن ایستاده، مسیری بسیار کوتاه بود؛ او به چهره منفور تیمی تبدیل شده که ستاره‌هایش پرستیده می‌شوند.
وحید امیری در مسابقه سوم هم از سوی کارلوس کی‌روش فرصت بازی پیدا نکرد.
استقلال برای پرداخت بدهی به سانتاکلارا تنها ۴ روز فرصت دارد.
مدافع راست مدعی پرسپولیس تنها 180 دقیقه دیگر فرصت دارد تا خود را به تفکرات کارلوس کی روش دیکته کند.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
سامان نریمان جهان می‌گوید اشتباهات داوری تنها با تکنولوژی داور ویدیویی جمع می‌شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید حریف سیتی در این بازی تنها یک فرصت گلزنی داشت که آن را به گل تبدیل کرد.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کار‌های شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلا‌های او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.
مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما برای اقدامات جدی و واقعی باید کار کنیم و از گفتگو‌های بی‌مایه دوری کنیم، چراکه عراق نیازمند عمل است نه حرف. مردم بسیار تمایل به اصلاح واقعی دارند که آن‌ها را از رنج‌هایشان نجات دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ