مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
مدیرعامل گل‌گهر سیرجان یکبار دیگر تاکید کرد که این باشگاه آمادگی تجهیز ورزشگاه اختصاصی‌اش به سیستم VAR را دارد.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
دارو‌هایی که هورمون شادی را هدف قرار می‌دهند به طور گسترده برای درمان افسردگی استفاده می‌شود. با این وجود، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا این وضعیت ناشی از عدم تعادل شیمیایی در مغز است یا خیر.
گزارش کمیسیون فرهنگی به چه نکاتی اشاره می‌کند؟ این گزارش تاکید کرده که در مصوبات صورت‌گرفته، «تکالیف همه دستگاه‌ها را در بحث عفاف و حجاب روشن کرده است». بنا به آنچه این گزارش نوشته «۳۲ دستگاه در این زمینه وظایف ایجابی و فرهنگی دارند و تنها دستگاهی که تکلیف سلبی در این امر دارد، فراجا است. البته فراجا هم بخشی از وظایفش در حوزه عفاف و حجاب بر اساس مصوبات مذکور ایجابی است».
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضا کمک از مسئولین استان را دارد.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
سرمربی و مربی استقلال نسبت به اعتراض بازیکن سپاهان در اعلام خطا واکنش نشان دادند.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران اظهار داشت: کار فرهنگی نیازمند نیروی انسانی متخصص است اما بحث استخدام نیروهای متخصص فرهنگی در مترو مطرح نیست.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح اقدامات پلیس در بحث گشت امنیت اخلاقی، سگ گردانی و دیگر مسائل مربوط به این فرماندهی از افزایش ۷ درصدی سرقت ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ