جردن هندرسون قبل از پایان همکاری با لیورپول تست‌های پزشکی الاتفاق عربستان را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
لیورپول اعلام کرد که امسال تابستان با چهار ستاره خود خداحافظی خواهد کرد. علاوه بر روبرتو فیرمینو که جداییی‌اش قطعی بود نام سه ستاره دیگر در فهرست خروجی قرمزها دیده می‌شود.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید تکلیف قهرمانی این فصل لیگ برتر مشخص شده و منچسترسیتی از همین حالا قهرمانی‌اش را قطعی کرده است.
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که حذف تیمش از لیگ قهرمانان هنوز قطعی نیست.
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
به طور قطع بزرگترین بدشانسی لیورپول در این شب درخشان، مصدومیت داروین نونز از ناحیه کتف بود.
تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، به دلیل مصدومیت، چهار هفته دور از میادین خواهد بود و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.
ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت در بازی برابر برایتون، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
دیدار لیورپول و ولوز در جام حذفی فوتبال انگلیس با حاشیه جالبی همراه شد.
یک روزنامه‌نگار مصری فاش کرد محمد صلاح، ستاره لیورپول، دو هفته پیش دیداری با ناصر الخلیفی، رئیس قطری پی‌اس‌جی، داشته و درباره خرید لیورپول توسط قطری‌ها صحبت کرده است.
شب گذشته انتقال کودی گاکپو به لیورپول قطعی شد تا قرمزها یک خرید زمستانی عالی دیگر را ثبت کنند. شاید هیچ باشگاهی به اندازه لیورپول در این کار تبحر نداشته باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، انتظار دیدار دشواری برابر هرتابرلین برای تیمش دارد.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
لیورپول با برد قاطع مقابل رنجرز در اسکاتلند، موفق شد صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.
دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، معتقد است در ادامه شرایط برای داروین نونیز بهتر خواهد شد.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، تاکید کرد همیشه به دنبال ارائه بهترین عملکردش برای این تیم است.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، تاکید کرد همیشه به دنبال ارائه بهترین عملکردش برای این تیم است.
جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول، دیدار این هفته تیمش مقابل کریستال پالاس را دشوار توصیف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ