ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر انگلیس، تاکید می‌کند که لیگ برتر عربستان تهدید جدی برای لیگ برتر انگلیس نیست و آن‌ها تاریخ بسیار غنی‌تری نسبت به آن‌ها دارند.
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
استفانوس سیتسیپاس با شکست برابر ریچارد گاسکه از دور رقابت های تنیس 250 امتیازی اشتوتگارت کنار رفت.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
بعد از کشمکش بی‌بی‌سی و شبکه اجتماعی توئیتر برسر برچسب «رسانه دولتی»، «ریچارد شارپ» کسی که بیشتر به عنوان کارچاق‌کن بوریس جانسون (نخست وزیر اسبق انگلیس) شناخته می‌شود بدلیل افزایش فشار‌ها درباره نحوه انتصاب وی به ریاست این رسانه، از مقام خود کناره گیری کرد.
ریچارد کیز به باشگاه چلسی پیشنهاد کرد تا ژوزه مورینیو را همراه با جان تری به عنوان دستیار به استمفوردبریج برگرداند.
ریچاردز کیز، مجری ورزشی انگلیسی، به اظهار نظر در مورد اتفاقات داوری اخیر لیگ برتر پرداخت.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
ریچارد موسل، رییس دفاع سیاره‌ای آژانس فضایی اروپا در بیانیه‌ای گفت: «هیچ احتمالی برای برخورد این سیتی کیلر به زمین وجود ندارد،، اما فاصله نزدیک آن فرصتی عالی برای مشاهده فراهم می‌کند.»
میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، دوست ندارد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید برخورد کنند.
«ریچارد شارپ» رئیس بی‌بی‌سی پس از عذرخواهی به دلیل حواشی پیرامون «گری لینکر» مجری معروف برنامه فوتبالی این شبکه، تحت فشار فزاینده‌ای برای استعفا قرار داد.
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
پیش‌بینی ریچارد هاس از عدم‌احیای برجام در شرایطی است که وی پیش‌تر ۲۰ نوامبر ۲۰۲۱ در همین نشریه با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان دیپلماسی ضمنی یا کنترل تسلیحات بدون توافق تنها راه باقی مانده با ایران است، تاکید کرده بود که توافق هسته‌ای احیا نخواهد شد.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
این ایده که وابستگی متقابل اقتصادی یک سنگر در برابر جنگ است، زیرا هیچ طرفی نفعی در برهم زدن روابط تجاری و سرمایه‌گذاری سودمند متقابل ندارد، دیگر قابل دفاع نیست. ملاحظات سیاسی حرف اول را می‌زند. در واقع، وابستگی شدید اتحادیه اروپا به منابع انرژی روسیه احتمالاً بر تصمیم پوتین برای حمله به اوکراین تأثیر گذاشت و او را به این نتیجه رساند که اروپا در مقابل او نمی‌ایستد.
دکتر منیژه شهبازخان، روانشناس عمومی و استاد دانشگاه گفت: بر اساس مطالعه ریچارد وایزمن، روانشناس بریتانیایی، افراد بدشانس عموماً عصبی‌تر از افراد خوش‌شانس هستند و این فشار عصبی توانایی آن‌ها را در توجه به فرصت‌ها مختل می‌کند، درنتیجه آن‌ها فرصت‌ها را به خاطر تمرکز بیش‌ازحد بر سایر امور از دست می‌دهند لذا دریافت کلید خوش‌شانسی و بدشانسی در افکار و کردار این افراد است.
ریچارد اوفوری دروازه‌بان تیم غنا که به عنوان بهترین گلر این تیم شناخته می‌شود، در آستانه از دست دادن جام جهانی قرار گرفته است.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در سخنانی تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتز صدراعظم آلمان انجام شد.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.
«"ویلیام برنز"، رئیس سازمان سیا، "ریچارد مور" رئیس سازمان جاسوسی MI6 و همچنین "میک ماران" رئیس سرویس اطلاعات خارجی استونی، همگی گفته اند که چیزی در حدود 15 هزار نظامی روسی از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ 24 فوریه سال جاری میلادی کشته شده اند. این میزان کشته بدان معناست که روزانه 100 نظامی روسی در میدان های جنگ اوکراین جان خود را از دست داده اند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ