سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، قرارداد جدیدی با آبی اناری پوشان امضا کرده است.
لبنانی‌ها از شب گذشته با تعطیلی دو نیروگاه برق حرارتی به دلیل انباشت بدهی‌های شرکت برق لبنان در بی برقی به سر می‌برند.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
باشگاه الدحیل قطر از جدایی علی عفیف، بازیکن ملی‌پوش خود، پس از پایان قراردادش با این باشگاه خبر داد.
ستاره ملی‌پوش آبی‌ها از میل قطعی خود برای ماندن در استقلال خبر داد.
لیبروی تیم ملی والیبال درباره اتفاقات عجیبی که طی چند روز اخیر پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
شوت عجیب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از درون محوطه جریمه به داخل سبد بسکتبال در خط وسط زمین چمن، حیرت خودش و همبازیانش را بهمراه داشت. فیلم این ضربه حیرت‌انگیز توسط دوربین نمای کامل ورزشگاه ضبط شد و قطعا بیرانوند را دوباره به سوژه صفحات مجازی جهانی بدل خواهد کرد. بیرو قبلا بخاطر پرتاب‌های دستش معروف شده بود
جعفر عسگری، رئیس انجمن فوتبال قطع عضو ایران روز پنجشنبه خبر از فوت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه داد و گفت: مرگ محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی در زلزله ترکیه تایید شده است.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت سه ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاه‌های ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
بیژن مقانلو برای حمایت از ملی‌پوش تکواندوی کشورمان تصمیم جالبی گرفته است.
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
برای میلاد سرلک ام‌آرآی انجام و روز یکشنبه با دریافت پاسخ آن به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده
رسول عفتی گفت: سه سالی است که با سلاحم کار می‌کنم اما حقیقتا اطمینان چندانی به آن ندارم و قطعا باید عوض شود.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ گفت: اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
در حالی که باشگاه وایله جدایی قطعی سعید عزت‌اللهی را اعلام کرده اما رقم بالای رضایت نامه مانع از جدایی وی تاکنون شده است.
دستگیری عاملان قتل زن جوان در سنندج
یک وزنه‌بردار و یک دختر ملی‌پوش دوپینگی درآمدند؛ ۳سال محرومیت قطعی
باشگاه آ. ا. ک آتن به دلیل محدودیت در فهرست بازیکنان خود احتمالا با دو بازیکن ایرانی قطع همکاری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ