دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
فناوری برش لیزری کاملاً جایگزین کار اره می شود و چین این الگو را به جد دنبال می‌کند
چندین خیابان از منطقه‌ی ملاشیه در جنوب غرب اهواز نزدیک به ۲۰ روز بی‌آب هستند.
یک شاهین در یک پلک بر هم زدنی اردک را شکار کرد.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
مقامات طالبان تهدید کردند که در صورت عدم پوشش سر مجسمه‌های لباس فروشی‌ها را قطع می‌کنند.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
وقتی کابل پاره شده کل خانواده به داخل رودخانه خروشان کشکان افتاده‌اند. سه عضو خانواده کشته شده‌اند و این نخستین باری نیست که گرگر قربانی می‌گیرد.
«جورجیا ملونی» درحال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت که قطع برق کار روسیه بود.
مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: فردا از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ اینترنت فقط در محدوده حوزه‌های امتحانی کنکور و با اطلاع قبلی قطع خواهد شد
یک دستگاه مدرن کار برش درختان را به‌سادگی و به سرعت انجام می‌دهد و تنه درخت را هم حمل می‌کند.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است. ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
سربازان اوکراینی که در جنگ با ارتش روسیه دچار قطع عضو شده اند پس از اینکه پروز بیونیک را دریافت کردند می‌گویند به جنگ بازمی گردند، زیرا کشورشان هنوز اشغال و پوتین زنده است!
در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی صداوسیما پخش زنده سخنان توانگر نماینده مخالف وزارت بذرپاش را قطع کرد. اما توانگر چه گفت که صداوسیما نمی‌خواست شنیده شود؟ منبع: دانشجو
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در حال تذکر به دلیل حوادث زاهدان و خاش، تحمل نمی‌شود و میکروفن او را قطع کردند
محمود کریمی درباره حضور برخی بانوان کم‌حجاب در هیئت سخنرانی کرد که ناگهان تلویزیون پخش زنده مراسم را قطع کرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
در یکی از محله‌های شمال تهران برای دیده شدن تابلو‌های یک ساختمان پزشکان، درختان مقابل این ساختمان را قطع کردند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ