یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد خانبان می گوید که کیفیت پایین بازی ها در ابتدای فصل بخاطر تمرینات پیش فصل بوده و یک امر طبیعی است.
کودکان و نوجوانان در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری با بازی، شادی و سرگرمی ساعت خوشی را سپری کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال به ماجراهای بیرانوند واکنش نشان داد.
انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود، برای بررسی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین برگزاری یک انتخابات رقابتی با دو تن از چهره‌های سیاسی کشور گفتگوکردیم.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
نام اشکان خورشیدی با خاطرات خوشی برای هواداران پرسپولیس در روزهای حساس و کلیدی رقم خورده است.
قانون جدید نقل و انتقالاتی نمی تواند مانع از ادامه حضور محمد محبی و مهدی قایدی در تیم استقلال شود و این به طور حتم خبر خوشی برای آبی ها است.
تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.
شادی دیوانه‌وار یورگن کلوپ پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام به تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبر خوشی در خصوص پرونده استراماچونی داد.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
رودخانه دجله در عراق این روزها حال و روز خوشی ندارد و یکی از شاخه های آن در استان میسان شاهد افت شدید سطح آب است.
فولاد در شرایطی باید در دیدار جام حذفی به مصاف گل گهر برود که از سیرجان خاطرات خوشی دارد.
محمد عمری و علیرضا بیرانوند پایان خوشی را در ماراتن نفسگیر با ون‌پارس برای هواداران پرسپولیس رقم زدند‌
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این روزها آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد و مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: تیم ملی پاراوزنه برداری حال و روز خوشی ندارد و با این روند هر روز بدتر خواهد شد.
آرمان گهر که فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و نمایش شایسته ای با مربیگری قاسم شهبا و مدیریت فنی حمید کللی فر داشت اصلا حال و روز خوشی ندارد.
واکنش رونالدو روی صحنه صحبت‌های تن هاخ هم دقیقا به همین شکل بود و او روی خوشی نشان نداد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ