لیورپول اعلام کرد که امسال تابستان با چهار ستاره خود خداحافظی خواهد کرد. علاوه بر روبرتو فیرمینو که جداییی‌اش قطعی بود نام سه ستاره دیگر در فهرست خروجی قرمزها دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلاری بودن ‌و همچنین تعهد باشگاه به پرداخت مالیات باعث‌شده سه بازیکن فولاد نتوانند در هفته اول‌به میدان بروند.
شفافیت در دو دولت خاتمی و روحانی قابل مقایسه با دو دولت دیگر نبوده و نیست. شفافیت کمک زیادی می‌کند که تخصیص منابع و صرف پول و بودجه، منطقی و عقلایی انجام شود و در نتیجه کارایی اقتصادی بهتر شود و با منابع مشخص مالی خروجی‌های بهتری به دست آید.
برنامه «فن تز» با هدف فرهنگ سازی و ارزش‌آفرینی از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر به عنوان یک رویداد حمایتی برگزار خواهد شد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 روز شنبه برگزار می‌شود.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید چهار بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
بیلد لیست ورودی و خروجی های لورکوزن تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرده است.
دروازه‌بان تیم ملی قرقیزستان با خروج‌های خود تا آستانه مصدوم کردن چند بازیکن ایران پیش رفت.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
بعد از کسب سه‌گانه، اکنون هواداران پرسپوليس در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخ‌ها در فصل آتی هستند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس احتمالا با پایان فصل به در خروجی این باشگاه هدایت خواهند شد.
دروازه بان باتجربه تیم فوتبال پیکان همواره رابطه صمیمانه ای با خارجی های تیمش دارد.
طیفی که این روز‌ها در پوشش مسئله حجاب، برای معیشت مردم اشک تمساح می‌ریزد، همان جماعتی است که سال گذشته با دمیدن بر آتش آشوب و اغتشاش، آب به آسیاب دشمن ریخت. خیانتی که تنها یکی از خروجی‌های آن، افزایش حدود ۱۰۰ درصدی نرخ دلار بود.
وزیر اقتصاد گفت: کمیته‌ای متشکل از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر مصوبه‌ای را که تشخیص دهد پیامدهای اقتصادی دارد، در جلسه هیأت دولت مطرح می کند تا از این به بعد خروجی‌های باکیفیتی داشته باشیم.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس سه بازیکن تیمش را در لیست مازاد خود قرار داده است.
رضا یزدان‌دوست همچنان در تمرینات تراکتور غایب است و یکی از خروجی‌های نیم فصل این تیم خواهد بود.
استقلال حتماً در فرصت یارگیری زمستانی حاضر خواهد شد و این‌طور که پیداست سیاست ویژه‌ای را برای آن مدنظر قرار داده است.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با توجه به اهمیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران باید برنامه ریزی بهتری برای گردشگری و نوروز انجام شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه طرح نظم بخشی به خروجی‌ها در بزرگراه‌ها ادامه دارد، گفت: بزرگراه نواب و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
صبح روز آینده جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار می‌شود و یکی از خروجی‌های مهم این جلسه حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر است.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ