خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
کمپانی EA SPORTS به طور ناخواسته از لباس بایر لورکوزن برای فصل آینده پرده برداشت.
علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید 2 تا 3 ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.
در حالیکه هنوز انتقال کای هاورتز به آرسنال به صورت رسمی اعلام نشده، تصاویری از اولین مصاحبه‌ او در فضای مجازی لو رفته است.
مالک اینتر میامی تاریخ اولین بازی لیونل مسی با پیراهن این تیم را تایید کرد.
روزنامه سان مدعی شد به مدرکی دست پیدا کرده که برنامه مسابقات هفته اول فصل آینده لیگ برتر را نشان می‌دهد.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
تیم فوتبال امید اولین اردوی خارجی خود را با سرمربی جدید در عراق برگزار خواهد کرد.
هدف تضعیف روح و روان دانش‌آموزانی است که با هزار دلهره خودشان را به حوزه‌های امتحان نهایی می‌رسانند، هدف ریختن آبرو و اعتبار امتحانات نهایی است، این‌که بگویند هیچ‌چیز تحت کنترل نیست و سؤالات مثل آب خوردن از قرنطینه‌ها به بیرون درز می‌کند و باز هم مثل آب خوردن در فضای مجازی پخش می‌شود.
یک شرکت کننده در بخش بانوان مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد کنیا که در نایروبی برگزار می‌شود، لو رفت و حذف شد.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
فعالیت نقل و انتقالات آبی پوشان تهرانی در پنجره زمستانی آغاز شده است.
ساپینتو از عملکرد برخی از مدافعان خود راضی به نظر نمی‌رسد و پیش‌بینی می‌شود اولین مدافع جذب‌شده آبی‌ها عبدالله حسینی باشد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
این بازیکن، قبل از این نیز به دلایل متعدد در کمیته انضباطی به جریمه مالی و محرومیت، محکوم شده است....
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
رونالدو به اسپالتی پیامی با این مضمون داده است:"با من تمرین می‌کنی؟ دوست داری؟ آماده هستی؟ " که اسپالتی در جواب وی گفته است:"من آماده ام.
نام آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو در لیست اولیه تیم ملی برای اردوی اتریش قرار گرفته است.
محمدعلی کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.
به نظر می‌رسید که برای اولین بار تصاویر کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه، توسط رسانه‌ها لو رفته است.
نام اولین بازیکن استقلال که باید از این تیم جدا شود مشخص شد.
گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ