تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، به دلیل مصدومیت، چهار هفته دور از میادین خواهد بود و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
محمد محبی نتوانست از بزرگ‌ترین فرصت گلزنی تیمش در نیمه نخست استفاده کند.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی 5 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
در آستانه دیدار امشب پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه گزارش‌ها حاکی است چندین نفر از بازیکنان پی‌اس‌جی به ویروسی گوارشی مبتلا شده‌اند.
رناتو سانچس، هافبک پرتغالی پی اس جی، در بازی شب گذشته برابر تولوز مصدوم شد و احتمالا بازی با بایرن را از دست خواهد داد.
ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت در بازی برابر برایتون، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید بازی فردای تیمش برابر ویارئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری را از دست داد.
الکس ساندرو در بازی برزیل برابر سوئیس مصدوم شده و بازی برابر کامرون را از دست خواهد داد.
نیمار پیش از دیدار برابر سوییس تب کرده و به همین خاطر نتوانسته این مسابقه را حتی از نزدیک هم تماشا کند.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با یک گل شکست خورد. بارسا در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفته و در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
مصرف گوشت قرمز منجر به میزان قابل توجهی از بمیاری‌های قلبی و عروقی با خطر بالا می‌شود. به عبارت دیگر، اکثر افراد باید مراقب میزان مصرف گوشت قرمز باشند، اما افراد مبتلا به مشکلات قلب یو عروقی باید توجه بیش تری به این موضوع داشته باشند.
باشگاه لیورپول مصدومیت تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی‌اش در دیدار امروز مقابل فولام را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ