قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.
این اولین باری نیست که در سواحل انگلیس این نوع ماهی‌ها باعث آسیب رسیدن به انسان‌ها می‌شوند و در چند ماه گذشته اخبار متعددی در این رابطه منتشر شده است. گفتنی است حال این کودک وخیم گزارش شده و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به‌زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد، رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد که صمیمیت و رابطه نزدیک کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با بازیکنان این تیم برای او دردسرساز شده است.
کریستیانو جونیور، فرزند بزرگ کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگس دارد.
رابطه زوج مشهور در عجیب ترین حالت خود به پایان رسید.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
در دنیای دیوانه‌وار مورچه‌ها، حتی قبل از این کشف تازه هم مورچه‌زرد‌های دیوانه به طور عجیبی با بقیه فرق داشتند. این گونه یکی از بدترین حشرات مهاجم است که در اکوسیستم‌های مختلف از جزیره هاوایی تا زنگبار در آفریقا حضور دارند. سوپرکلونی‌های این حشرات دیوانه، برای تحت کنترل درآوردن طعمه اسیدی از خودشان اسپری می‌کنند – مثال بارز آن هم حمله دست جمعی به خرچنگ‌های قرمز در جزیره کریسمس در اقیانوس هند است.
کمیته انظباطی در رابطه با اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تشکیل جلسه می‌دهد.
خواننده مشهور کلمبیایی مدت‌هاست که از ستاره سابق بارسلونا جدا شده، اما موضوع خیانت پیکه و رابطه جدیدش همچنان خبرساز است.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌ جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان، کاردار سفارت این کشور توسط رییس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سرمربی پاس گرگان صحبت های عجیبی را در رابطه با قضاوت بازی تیمش و پیکان مطرح کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی مطرح کرده که به نظر می‌رسد رابطه او و شیاطین سرخ را پرتنش‌تر خواهد کرد.
وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او، اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.
رابطه عجیب مایک تایسون با ببرها یکی از ویژگی‌های خبرساز زندگی این اسطوره دنیای بوکس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ