سرمربی تیم ملی مینی فوتبال ایران اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
۲۸بازیکن برای حضور در ادوی نوجوانان در مسیر آماده سازی برای بازی های جام جهانی زیر ۱۷ سال معرفی شدند.
۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت شدند.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
بازیکن جوانی که حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسیده بود اکنون مسیر تازه و دشواری را انتخاب کرده است.
ویدئویی از گل زیبای نانی به لیورپول در سال ۲۰۰۷ و شادی گل زیباترش را مشاهده می‌کنید. این بازیکن پرتغالی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ در منچستر حضور داشت و ۲۵ گل به ثمر رساند. او هم اکنون و در سن ۳۶ سالگی در تیم ملبورن ویکتوری در استرالیا بازی می‌کند
نام چهار مهاجم در فهرست ۲۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران به چشم می‌خورد.
حذف یک سهمیه بزرگسالان و دو سهمیه زیر ۲۵ ساله، یکی از مهم‌ترین تغییرات نقل و انتقالات تابستانی است.
هافبک ۲۵ ساله ازبکستانی به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.
امیر نصرآزادانی بازیکن سابق فوتبال است که عضو گروه تروریستی مسلحانه شد و در حوادث ۲۵ آبان اصفهان حضور داشت.
مهدی طارمی با زدن شصت و چهار گل برای پورتو در جمع ۲۵ بازیکن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی قرار گرفت.
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
۴ بازیکن از لیست ۲۵ نفره ایران شانس بازی در مرحله گروهی جام جهانی را به دست نیاوردند.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
رسمی: ۲۵بازیکن تیم ملی در جام‌جهانی قطر
فهرست ۲۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی اعلام شد.
سه بازیکن تیم ملی فوتبال در فاصله ۲۵ روز تا شروع جام جهانی در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند.
کی‌روش ۲بازیکن دیگر را به تیم ملی دعوت کرد
همچنین شماره در نظر گرفته شده برای این بازیکن، شماره ۲۵ است که در پرسپولیس با نام زنده‌یاد مهرداد میناوند عجین شده است.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران اعلام شد.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
شمس‌الدین شمسی، رئیس شورای عالی نظام پرستاری، درباره ماجرای اخراج منصوره رنجبر، سوپروایزر بیمارستان پاستور، می‌گوید: ما به عنوان نظام صنفی، مدافع جامعه پرستاری هستیم، پرستارانی که به شکل منطقی و درست خواسته‌ها و مطالبات خودشان را مطرح می‌کنند، مورد حمله هستند و آن چیزی که ما از این پرستار دیدیم این است که به شکل خیلی منطقی داشت خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات جامعه پرستاری را مطرح می‌کرد و ما قطعا از چنین پرستار‌هایی که به شکل منطقی و اخلاق‌مدارانه درخواست‌ها و مطالبات صنف خودشان را مطرح می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند، طبق کارکرد‌های مهم سازمان نظام پرستاری قطعا دفاع می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ