مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: تا ساعت ۱۹ شب چهارشنبه سوری ۲۵ عملیات منجر به اعزام داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه که روز جمعه به فضا پرتاب شده تا به قطب جنوب ماه برود، نخستین عملیات اصلاح مسیر پرواز را انجام داد و سیستم پیشرانش آن به مدت ۴۶ ثانیه روشن شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یک فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراین در منطقه نیکولایوکا در دونتسک سرنگون شد.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام ۲۵ هزار و ۳۵ زائر خانه خدا در ۱۵ روز نخست عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبرداد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از شناسایی و انهدام ۲۵ مخفیگاه عناصر تروریست در جریان عملیات ضدتروریستی نیروهای این کشور خبر داد.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار ۱۴۰۲ را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی ابلاغ کرد.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام ۲۵ ماموریت توسط این جمعیت طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: بیشترین عملیات با ۱۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ٢٦٥٧ نفر و اسکان اضطراری به ۲۲۶ نفر طی عملیات جوی از چهارشنبه تا امروز و توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۲۵ آبان را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین امسال و تأمین مناسب سوخت زوار حسینی خبر داد.
مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید حقانی خبر داد.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سیلاب اخیر یک چوپان از اهالی شهرستان کوهرنگ در سیلاب مفقود شده بود، اظهار کرد: جسد ستار رشیدی چوپان ۶۵ ساله پس از ۲۵ روز عملیات جستجو پیدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ