دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
فرماندار شهرستان صحنه گفت: درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
مرور مجموع قضاوت‌های نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که آن‌ها استیضاح را از لحاظ آورده برای مردم، فاقد فایده می‌دانستند، اما با این وجود به فضاسازی گسترده- از جمله با خبر دروغ واگذاری ۷۵ خودروی شاسی‌بلند- دامن زدند تا از این طریق بتوانند به شکاف سیاسی میان دولت و مجلس همسو دامن بزنند و برای سمپاشی‌های سیاسی سرخورده خود، از این طریق امید و انگیزه بتراشند!
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
مدافع گرجستانی پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم برزیلی این تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.
برونو فرناندز در بازی با رئال بتیس مرتکب خطایی شد که یک بار دیگر صلاحیت او برای بستن بازوبند کاپیتانی را زیر سوال برد.
مصاحبه اختصاصی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با موندو دپورتیوو باعث شده گمانه‌زنی‌هایی در اسپانیا مطرح شود که باشگاه کاتالان برای بازگشت لیونل مسی در تابستان آینده برنامه‌ریزی می‌کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
مهدی ترابی حاضر نشد در جریان بازی برای پرسپولیس پنالتی بزند، اما در ضربات پنالتی پشت اولین ضربه ایستاد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس ضمن اشاره به بهانه تراشی بانکها در تسهیلات دهی به تولید، گفت: مجلس در صورت لزوم پیگیر چرایی بهانه تراشی در اعطای تسهیلات به بخش مولد خواهد بود.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
استوری همسر لوکادیا در اینستاگرام نشان می‌دهد که او بهمراه فرزندان در مرکز خرید مشغول گشت و گذار و خرید سال نو میلادی است و بیماری وجود ندارد!
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
ایالات متحده روز جمعه واردات و فروش تجهیزات مخابراتی جدید از هواوی، زد تی ای و سه شرکت چینی دیگر را به دلیل نگرانی در مورد امنیت ملی ممنوع کرد.
سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر که از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی در برابر انگلیس بود، معتقد است، علت شکست ایران مسایل فنی به خصوص ترکیب تیم ملی بود.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا، موضوع ادعایی ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه برای بکارگیری در اوکراین را به عنوان بهانه جدید عدم تمرکز بر روی مذاکرات با تهران مطرح کرد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان معتقد است که تیمش بعد از بازی پرفشار برابر استقلال مقابل گل گهر تا حدودی خسته بوده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ