معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» مشغول خدمت رسانی به مهمانان امیرالمومنین(ع) هستند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
خدادادی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ مگاوات رمزارز غیر مجاز در کشور فعال است.
هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
با رای شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از ۴۳ روز فعالیت خود را از سر گرفت.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
بر اساس اعلام شورای عالی آموزش و پرورش، فعالیت هنرستان‌ها در روز پنج‌شنبه با اطلاع آموزش و پرورش منطقه بلامانع است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و براساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است.
یازدهمین شعبه مدنی دیوان عالی ترکیه رأی دادگاه محلی مبنی‌بر پذیرش ادعای رانندگان تاکسی و ممنوعیت فعالیت اوبر در این کشور را تأیید کرد.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.
سخنگوی شهرداری تهران، از فعالیت شبانه روزی نیروهای میدانی شهرداری برای پاکسازی مصلی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت سامانه امدادیار، از عضویت حدود ۶۵ هزار امدادگر در این سامانه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ