رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"مرتضی میرزایی" ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت 4 سال از فعالیت در کلیه حوزه های ورزش محروم شد.
با اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، مرتضی میرزایی ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت ۴ سال از فعالیت در کلیه حوزه‌های ورزش محروم شد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
جان گانینگ روزنامه‌نگار معروف ژاپنی در مورد ورزش باستانی ژاپن نکات جالبی را نوشته است.
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.
علیرضا دبیر که ریاست فدراسیون کشتی را برعهده دارد و برای انتخابات پیش‌رو ثبت نام کرده، به عنوان «استادیار» در یکی از دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند که همین امر ممکن است منجر به رد صلاحیت او شود.
علیرضا دبیر که ریاست فدراسیون کشتی را برعهده دارد و برای انتخابات پیش‌رو ثبت نام کرده، به عنوان «استادیار» در یکی از دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند که همین امر ممکن است منجر به رد صلاحیت او شود.
«عادل حق بین» ورزشکار رشته ورزشی کشتی پهلوانی به ۳ سال محرومیت از فعالیت های ورزشی محکوم شد.
معاونت هماهنگی ستاد اجرای فرمان امام گفت: کشاورزان فعال در بخش دیمزارها وضعیت مالی خوبی نداشتند برای جلوگیری از مهاجرت، کمک شد تا فعالیت های دیمزارها در طرح ملی کشت دیمزارها احیا شود.
دمای بدن انسان، آن را عاری از قارچ نگه می‌دارد، اما اگر جهان کمی گرم‌تر شود، ممکن است زمینه فعالیت در بدن انسان برای قارچ‌ها فراهم شود.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
نخستین  کشتی تحقیقاتی حامل وسایل نقلیه بی سرنشین که به وسیله هوش مصنوعی کنترل می شود سرویس خود را آغاز کرده است.
تیمور محمدی گفت: معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.
در بیست و هشت سالگی بیمه معلم خدا را شاکریم که با طی فراز و فرودها، کشتی بیمه معلم همچنان در دریای بیمه می پیماید و به بیمه گذاران معظم خدمت رسانی می کند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کشتی بزرگ و تفریحی که می‌تواند ۲۰۰۰ نفر را جابجا کند امروز آماده فعالیت است و برای پهلو گرفتن این کشتی در قطر، منتظر پاسخ دوحه هستیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
حمید سوریان بعد از حدود دو سال فعالیت به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی، امروز از سمت خود استعفا کرد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در این استان شمالی کشور را از آغاز فعالیت دولت سیزدهم اعلام کرد.
در بیانیه پلیس سوئد درمورد دستگیری عامل این تیراندازی آمده است: به نظر می‌آید این حادثه به فعالیت دسته‌های خلافکاران مرتبط باشد.
انزلی- مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در خزر از تردد ۹ کشتی از بنادر انزلی، امیرآباد و نوشهر به بنادر آستراخان، آکتائو و ماخاچ‌کالا خبرداد.
شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران
بنا طی سال‌ها فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی، بارها به دلایل مختلف از سرمربیگری تیم ملی به یکباره کنار کشیده و باید دید آیا اینبار برای همیشه قید تیم ملی را زده یا دوباره به اردو بازمی‌گردد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ