شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
بارسلونا تصمیم به تعطیلی بارسا تی وی در تلاش برای کاهش هزینه ها گرفته است. باشگاه اسپانیایی به شرکت مخابراتی چند ملیتی تلفنیکا اطلاع داده است که قرارداد خود را در تابستان امسال تمدید نخواهد کرد. انتظار می رود در هفته های آینده بیانیه رسمی از سوی این تیم ارائه شود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یکی از راه های سرعت بخشیدن به فعالیت های صنایع، توسعه اکوسیستم دانش بنیان برای حضور جدی در رقابت های بین المللی است.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
شرکت هایی که با فناوری نوین فعالیت دارند مسیر بلوغ خود را طی کرده و امروز به دنبال افزایش بهره وری هستند؛پس اشتغالزایی در این شرکت ها می تواند جاذبه ای برای تمرکز سیاست گذاری ها به شمار رود.
شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن مقایسه فعالیت‌های این مدیریت با دوره‌های گذشته از فعالیت بی‌سابقه لرزه‌نگاری در سال جاری خبر داد.
آیین انعقادتفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور مدیران عامل ۲ مجموعه در حالی برگزار شد که طرفین بر سرمایه گذاری در توسعه فعالیت های معدنی تاکید کردند.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
شرکت دخانیات ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال ۱۳۱۶ هجری خورشیدی فعالیت می‌کند.
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات ونوآوری صنایع خودرو و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
استارت آپ «پونی» مجوز آزمایش خودروهای کاملا خودران بدون اپراتور ایمنی در پکن را دریافت کرده است. این شرکت با پشتیبانی بایدو و تویوتا فعالیت می کند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.
گروهی از محققان ادعای اپل برای ناشناس ماندن شیوه مصرف دیتا در دستگاه های این شرکت را نقض کرده اند زیرا آنها متوجه شدند یک شناسه دیجیتال مخصوص فعالیت در دستگاه را به اپل آی دی مرتبط می کند.
گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی از فعالیت ۸۰۰ شرکت در حوزه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: ۲۵ درصد این شرکت ها دانش بنیان هستند.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
شرکت مخابراتی اریکسون که مشغول تکمیل تعهدات خود به مشتریان در روسیه است، طی ماه های آینده فعالیت خود را در این کشور پایان می دهد.
«دل تکنولوژیز» تمام فعالیت های خود در روسیه را متوقف کرده است.  این شرکت از اواسط آگوست سال جاری میلادی دفاتر خود در این کشور را تعطیل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ