سخنگوی شهرداری تهران، از فعالیت شبانه روزی نیروهای میدانی شهرداری برای پاکسازی مصلی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح روسیه امروز اعلام کرد: بمب‌افکن‌های راهبردی آمریکا فعالیت‌های خود نزدیک مرزهای روسیه و چین را افزایش داده‌اند.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا از ادامه فعالیت‌های هوایی این فرماندهی در دریای سیاه خبر داد.
مانورنظامی گردان‌های قدس قرار است شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر باشد.
محمدی با بیان اینکه ۱۶ آتش‌نشان زن در میان نیرو‌های عملیات سازمان از سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: این افراد تمامی مراحل جذب، آموزش، پزشکی و ... را گذرانده‌اند و با شروع سال جدید فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: تمام نیروهای امنیتی کشور، ماموران پلیس، نیروهای ژاندارمری و سربازان از نخستین روز وقوع زلزله در ۱۱ استان مشغول فعالیت هستند.
مجتبی یوسفی گفت:صنعت هوایی کشورمانزدیک به ۴۰ سال است که به سختی نیروهای متخصص خود راحفظ کرده است ازطرفی راه تداوم فعالیت وتقویت آنها افزایش قیمت بلیط نیست که فشار حداکثری به مسافران وارد کند
رئیس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور متعهد به خروج از فعالیت سیاسی هستند و همه باید در این امر سهیم باشند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
در حالی که فعالیت نظامی ارتش اوکراین در منطقه دونتسک در شرق اوکراین ادامه دارد، نیرو‌های روسی حملات خود را به ویژه در ۲ ماه گذشته برای تصرف شهر‌های باهموت و سولدار در منطقه دونتسک افزایش داده اند. در حالی که درگیری‌های داغ در حومه شهر باهموت جریان دارد، فعالیت سربازان ارتش اوکراین در پشت جبهه مشاهده می‌شود.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
امیر سرتیپ ولی‌وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
کارشناس اداری نیروی‌های مسلح در این دفترها مستقر شود تا روندهای دست‌وپاگیر گذشته برطرف شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای خود را برای فعالیت در شرایط آلودگی رادیواکتیوی آماده کرده است.
یکی از صفحات مجازی خارجی در اینستاگرام با کلاهبرداری مدعی شده برای نجات زنان ایرانی و پایان دادن به فعالیت نیروهای نظامی ایران به ۳۰ هزار دلار نیاز دارد!
چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق به از سرگیری جلسات پارلمان این کشور واکنش نشان داد.
رئیس عدلیه با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند، گفت و گو کرد.
سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و ۶ نفر لیدر داخلی که در جهت ایجاد آشوب در شهرستان فعالیت داشتند توسط نیروهای این سازمان خبر داد.
سخنگوی شورای شهر گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.
سخنگوی شورای شهر تهران از فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی در شهر سامرا خبر داد و گفت: مشاهدات ما از پاکیزگی و خدمات مناسب در این شهر حکایت دارد.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت نیروهای اعزامی در سه شیفت کاری از پاکسازی روزانه ۸۰ هزار متر از معابر تحویلی منطقه در نجف خبر داد.
شهردار منطقه ۲ از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ گفت: همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، نیروهای جمع‌آوری پسماند در منطقه۱۴ با تجهیزات ویژه اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک مساجد، هیئات و تکیه ها منطقه می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ