با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
رشت - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از فعالیت ۱۹۳ مزرعه پرورش خاویار خبر داد و گفت: هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری در برنامه صادرات آبزیان تعریف‌شده است.
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
براساس یافته‌های به‌دست آمده، در بازه زمانی بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ (پیش از آغاز اعتراضات)، از میان ۵۰ کاربری که در این بازه زمانی بیش از ۱ بار توئیت زده‌اند و توئیت‌شان به‌طور میانگین بیشترین لایک و ریتوئیت را داشته است، ۲۱ کاربر به‌دلیل بک‌گراند بیرونی خود (شهرت، ثروت یا قدرت بیرونی) در توئیتر اثرگذار هستند و ۲۹ کاربر به‌دلیل فعالیت خودشان در توئیتر اثرگذارند.
دو کمک مربی اسپانیایی تیم فولاد، با تصمیم علیرضا منصوریان به کار خود در این تیم ادامه می‌دهند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی ۲ هزار و ۲۸۲ امدادگر در ۲۸ استان کشور، در ۹ روز گذشته خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه با تأثیر ۲ سامانه بارشی در خوزستان شاهد بارش باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
فرماندار یزد با اشاره به برودت هوا و بارش برف در این شهرستان، در این باره گفت: فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
۲ دستیار ایرانی تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو به منظور فعالیت در رده سنی جوانان و بزرگسالان، انتخاب شدند.
استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس گفت: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ