دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی امروز تا ساعت ۲۰ تمدید و در صورت لزوم تا ساعت ۲۱ نیز به فعالیت می‌پردازند.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.
دفتر علی لاریجانی با انتشار بیانیه‌ای آغاز فعالیت انتخاباتی وی برای مجلس دوازدهم را تکذیب کرد.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.
رییسی در دیدار اخیرش با جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ اظهار کرد: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
دزفول- معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: ۱۳۱ کارگاه تولیدی و حمایتی تحت نظر بهزیستی در کشور فعالیت دارند که ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی با بالغ بر ۶ هزار کادر در کنار قوه قضاییه مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۹۸ درصد صنعت غذایی کشور اعم از تولید، صنایع تبدیلی و صادرات متعلق به بخش خصوصی است.
ایلان ماسک با بحرانی در توئیتر روبرو است زیرا به نظر می رسید موجی از کارمندان اولتیماتوم او برای آمادگی جهت فعالیت بیشتر و سختگیرانه تر را رد کرده اند.
کارشناس اداری نیروی‌های مسلح در این دفترها مستقر شود تا روندهای دست‌وپاگیر گذشته برطرف شود.
مدیرکل دفتر امور مودیان و خدمات مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از انتقال بیش از ۳۸۰۰ پرونده مالیاتی واحدهای تولیدی یا خدماتی به محل فعالیت اصلی شرکت‏ها خبر داد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
اراک - رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور گفت: دفاتر بسیج تجار و فعالین اقتصادی با هدف بهبود معیشت مردم در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.
سخنگوی فراجا از فعالیت دفاتر پلیس +۱۰ در روز‌های جمعه تا ساعت ۱۶ به منظور خدمات دهی به زوار اربعین خبر داد.
«دل تکنولوژیز» تمام فعالیت های خود در روسیه را متوقف کرده است.  این شرکت از اواسط آگوست سال جاری میلادی دفاتر خود در این کشور را تعطیل کرده است.
دفتر توسعه روابط تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۱ هزار مؤسسه تحت نظارت بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.
بر اساس ماده یکم این طرح؛ نگارخانه‌ها، آتلیه‌های هنری، شامل آتلیه نقاشان، گرافیست‌ها، مجسمه‌سازان، عکاسان، تصویرگران، خوشنویسان، سرامیست‌ها، دفاتر انجمن‌های صنفی و تخصصی هنری، تماشاخانه‌ها، مراکز، موسسات، کافه موسسه‌های فرهنگی و هنری، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و فضاهای اختصاص‌یافته به اجرای موسیقی، به عنوان فضای فعالیت فرهنگی و هنری شناخته می‌شوند. تبصره سوم این طرح گالری‌ها را موظف می‌کند در ازای امکان فعالیت در کاربری مسکونی برای هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری فضای فعالیت حرفه‌ای و یا کارآموزی فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ