رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی جدید فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.
مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی بازتوانی و کمک مربی بدنساز تیم، فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.
مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی بازتوانی و کمک مربی بدنساز تیم، فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که چند سالی است به ورزش بوکس روی آورده و به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کند، در جدیدترین مسابقه‌ی خود موفق توانسته با شکست حریف هندی خود در مسابقات بوکس زنان جهان، کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.
مقام معظم رهبری اخیرا نسبت به فعالیت های غیر مولد و کسب پول بادآورده انتقاداتی مطرح کردند این مسئله موجب شد تاعده ای نسبت به فعالیت در بورس شبهه افکنی کرده و فعالیت در بازارمالی را نفی کنند.
بازار سرمایه امروز با اصلاح فعالیت خود را آغاز کرده اما اصلاح قیمتی کوتاه مدت بوده و در انتهای معاملات با افزایش تقاضا روبرو شد.
مشهد ـ رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: ۱۳ باشگاه مجوزدار رشته ورزشی بوکس در استان خراسان رضوی فعال هستند.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
برخی از دختران فلسطینی ساکن غزه که در یک باشگاه بوکس فعالیت می‌کنند آرزو دارند که نماینده ملت فلسطین در مسابقات بین‌المللی بوکس باشند.
بنابر اعلام سازمان بورس شنبه بورس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
بنابر اعلام سازمان بورس شنبه بورس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
از امروز ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص چگونگی فعالیت رشته بوکس زنان در ایران، توضیحاتی ارایه داد.
روند فعلی معاملات الگوریتمی و فعالیت بازارگردانی عامل زیان مستمر سهامداران است.
مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهاداربا اشاره به اینکه به‌تازگی مجوزهای فعالیت نخستین کارگزاری جدیدالتاسیس صادر شد
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
لیندزی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی و از منتقدان شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر به دنبال راهی است تا شبکه های اجتماعی را قانونمند و وادار به فعالیت تحت مجوز کند.
شرکت متا قبول کرده برای تسویه شکایت مربوط به نقض حریم خصوصی  کاربران و ردیابی فعالیت آنها از طریق موبایل هایشان و بدون اجازه آنها ۳۷.۵ میلیون دلار بپردازد.
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه نظام دستوری، مانع سرمایه‌گذاری جدید می‌شود، از تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و تلاش برای ورود کالا خبر داد.
هماهنگی برای حضور گردشگران خارجی و داخلی در آئین‌های محرم به عنوان مصوبه اصلی میز گردشگری معنوی در دستور کار ادارات کل میراث‌فرهنگی استان‌ها در کشور قرار گرفت.
اعضای کمیسیون تلفیق تصمیم‌ گرفتند که موادی مثل قیر، متانول، اوره و پلی اتیلن را با ذکر نام در تبصره ۶ لایحه بودجه اضافه کنند تا این مواد نیز در کنار فهرست دولت، مشمول مالیات بر درآمد صادراتی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ