مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین نامه ای لغو کرد.
رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران از نظر چاپ مقاله در زمینه نانوتکنولوژی در رتبه پنجم دنیا قرار دارد،گفت:ایران ۲۴۰ شرکت بزرگ دارد که بر روی نانوتکنولوژی کار می کند.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به تمایل بالای کشورهای همسایه برای بهره‌گیری از دانش فنی ایران در زمینه اکتشاف اشاره کرد و از مذاکرات برای صادرات دانش بومی و تجهیزات به این کشورها خبر داد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با بهبود وضعیت شبکه گاز و فراهم شدن شرایط همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی استان بار دیگر به مدار فعالیت بازگشتند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با بهبود وضعیت شبکه گاز و فراهم شدن شرایط همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی استان بار دیگر به مدار فعالیت بازگشتند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نحوه دریافت مجوز و فعالیت ون‌کافه‌ها و خودروهای غذا در شهر تهران را تشریح کرد.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
دولت نروژ فعالیت شرکت «موتورولا سولوشنز» را در این کشور به نقض آشکار حقوق بشر و همکاری با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حالت تعلیق درآورد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: بیش از  ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان درحوزه معدن فعالیت می کنند.
شرکت آمازون اعلام کرد کسب و کار آزمایشی ارسال غذا در هند را تعطیل می کند.
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی از فعالیت ۸۰۰ شرکت در حوزه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: ۲۵ درصد این شرکت ها دانش بنیان هستند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که به خاطر کاهش خرید مردم و بالا رفتن تورم فعالیت ۲۵۰ هزار شرکت در انگلیس در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد در حال حاضر ۳۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعال هستند.
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.
فدراسیون فوتبال ایران فعالیت یک شرکت را در حوزه فوتبال پایه غیرقانونی دانست.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ