رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر کارفرمایان تاکسی های آنلاین به طور توافقی مبادرت به بیمه رانندگان خود نکنند سازمان از ظرفیت های اجبار قانون برای بیمه این افراد استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ بررسی شود، قابلیت تنقیح و تصحیح خواهد داشت و به صورت آزمایشی مصوب می‌شود.
مربی هوادار تهران می‌گوید این تیم دنبال رتبه تک رقمی در انتهای لیگ است.
ناصر کنعانی گفت: ایران مذاکرات را براساس تامین منافع ملی و احقاق حقوق خودش دنبال می‌کند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
ژاوی در گفت‌وگو با نیکو گونزالس به او گفت که در ایده هایش جایی ندارد و به دنبال تیم دیگری برای فصل بعد باشد.
مربی سابق سپاهان معتقد است آل‌کثیر خرید خیلی خوبی نیست اما باید به این بازیکن فرصت داد.
رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مورد اهمیت است و بازیکن نمی‌تواند با توجه به عدم دریافت آپشن‌ها فسخ کند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که به دنبال تغییر نگرش ۱۰ ساله در این تیم است، گفت: بازی خیلی خوبی با تیم قرقیزستان برگزار کردیم که حریف اصلا آسانی نبود.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم و در تیم ملی دنبال یک فوتبال هجومی هستم.
سعید دقیقی معتقد است دیگر تیمش لیگ برتری شده و می‌توان با اطمینان کامل از این موفقیت بزرگ حرف زد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد، برخلاف برنامه قبلی، هیچ‌کدام از کشتی‌گیران رده سنی جوانان در جام نیکولای پتروف کشتی نخواهند گرفت.
جانشین سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی رهبر و امام خود را شناخت و به وظیفه خود عمل کرد و به دنبال احقاق خواسته رهبری یود.
وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
یک نماینده مجلس گفت:‌ اگر چه ایران مذاکرات را برای احقاق ملت خود دنبال می‌کند، اما مسیر توسعه کشور را به آن گره نزده و هر دو مسیر مستقل از یکدیگر را می‌پیماید.
مدیر عامل شستا، ابراهیم بازیان بهمراه مدیرعامل تاپیکو، مسعود اسم‌خانی و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و معاونین این مجموعه از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ