سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از کی روش و اسکوچیچ تشکر می کنم و در تیم ملی دنبال یک فوتبال هجومی هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
فصل جدید فوتبال ایران در شرایطی از امروز چهارشنبه آغاز خواهد شد که تبلیغات محیطی با وجود برگزاری مزایده مشتری نداشت و مسئولان سازمان لیگ خودشان به دنبال فروش تابلوها هستند.
رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
اعضای تیم امید صبح امروز با حضور در ساختمان پک، به انجام تمرینات ریکاوری پرداختند.
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
سرمربی سابق تیم ملی ایران عقیده دارد کانادا به‌زودی به کشوری قدرتمند در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور برای ادامه دوران مربیگری‌اش بوده است.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز گذشته در تایلند و در مصاف با امارات که یکی از تیم های خوب فوتبال ساحلی آسیا به حساب می آید، با نتیجه 7 – 2 به برتری رسید.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی پیکان معتقد است تیمش باید در بازی با آلومینیوم اراک باهوش عمل کند تا بتواند به موفقیت برسد.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا برگزار شد و ایران گروه خود را شناخت.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه‌های منافقان و سلطنت‌طلبان برای ایجاد دوقطبی در زمان بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: برای مقابله با این اقدام تمهیداتی همچون حضور لیدرهای ورزشی و افراد با تجربه در جام جهانی اندیشیده شده است.
ژوزه مورایس با کنایه در مورد کری‌خوانی ساپینتو بابت پیروزی هفته اول مقابل سپاهان اظهارنظر کرد.
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
محمد ربیعی اعتقاد دارد مس رفسنجان با وجود کیفیت بالایی که در سه هفته ابتدایی داشته، به امتیازات لازم دست نیافته است.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
باوجود اینکه «خورخه ژسوس» سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه چند روز پیش اعلام کرد برنامه‌ای برای جذب مهدی طارمی ندارد، اما ظاهراً پروسه انتقال مهاجم ایرانی پورتو به ترکیه همچنان در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ