رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مورد اهمیت است و بازیکن نمی‌تواند با توجه به عدم دریافت آپشن‌ها فسخ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ بررسی شود، قابلیت تنقیح و تصحیح خواهد داشت و به صورت آزمایشی مصوب می‌شود.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
یک پژوهشگر امور بین‌الملل با اشاره به درگیری‌های مسلحانه در سودان تاکید کرد که قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی با سوء استفاده از این درگیری‌ها به دنبال تحقق منافع خود هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است.
امید رضا روانخواه، سرمربی سابق تیم بادران تهران چند روزی است که تمرینات تیم ملی دانشجویان را با دعوت از 28 بازیکن استارت زده است.
جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پیشرفت، اصالتاً امری درون‌زا و برون‌گرا است. بر این اساس ملت‌ها باید براساس ارزش‌ها و الگوی حکمرانی بومی و فرهنگی داخلی، برنامه توسعه خود را تدوین و اجرا نمایند. منافع اساسی و حقوق ملت‌ها از جمله حق توسعه قابل مذاکره نیست و هر تلاشی توسط کشور‌های قلدر برای سیاسی کردن و نهایتاً سلب حقوق ملت‌ها با سوءاستفاده از مکانیسم‌های بین‌المللی محکوم است.
یک فوق تخصص بیماری‌های ریوی کودکان به آثار آلودگی هوا بر سلامت کودکان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ریه کودکان تا حدود ۱۸ سالگی همچنان در حال رشد است، تک تک عوامل موثر در بروز آلودگی هوا می‌تواند بر ریه کودک و سلامت او اثرات سوء داشته باشد و آغاز برخی حساسیت‌ها و شروع آسم در کودکانی که زمینه بیماری را هم ندارند، ممکن است رخ دهد.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند. منتشرکنندگان این اخبار اگر نتوانند جبران خسارت بکنند، باید مجازات شوند.
طحان نظیف گفت: البته مردم مانند همیشه خط خودشان را از اغتشاشات جدا کردند و دشمنان را ناکام گذاشتند و گفت: قانون اساسی ما حق برگزاری تجمعات را به رسمیت شناخته است و ما اعتراض را از اغتشاش جدا می‌دانیم، اما باید توجه داشت که دشمن به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات و تبدیل آن‌ها به اغتشاشات بود؛ لذا باید مسیری پیش‌بینی شود تا از اعتراض‌ها صیانت شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی ما حق برگزاری تجمعات را به رسمیت ‌شناخته و ما اعتراض را از اغتشاش جدا می‌دانیم اما باید توجه داشت که دشمن به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی ما حق برگزاری تجمعات را به رسمیت ‌شناخته و ما اعتراض را از اغتشاش جدا می‌دانیم اما باید توجه داشت که دشمن به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات است.
امام جمعه مشهد گفت: اول کار دختر خانمی از دنیا می‌رود، اما به تدریج برخی خواص بی‌بصیرت از این وفات، سوءاستفاده می‌کنند. البته اینکه به این افراد، خواص بی‌بصیرت گفته می‌شود، حمل بر صحت است درحالی‌که در حقیقت خیلی هم این افراد بی‌بصیرت نیستند بلکه بسیاری از این‌ها قصد دارند تا با استفاده از جریان اقلیت لائیک در این کشور، خود را قهرمان کنند و برای خود یک اردوی سیاسی بسازند.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
اگر باور داریم که دشمن دنبال لطمه زدن و وارد کردن ضربه است چاره‌ای نداریم جز اینکه قبل از هر تصمیم، برایش «پیوست توطئه احتمالی دشمن» را بنویسیم و هنگام اجرا هم مراقب سوءاستفاده دشمن باشیم. اگر چنین نکنیم بیش و پیش از دشمن، خودمان قابل شماتت و سرزنش هستیم.
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی به دنبال سوءاستفاده از هیجانات در مدارس هستند.
مجیدی بیان کرد: یک زمانی آموزش و پرورش ما به طور کلی رها شده بود اما در شرایط کنونی انتظار داریم مسائل انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان به ویژه در مدارس ما به خوبی شرح داده شود تا این رخنه ایجاد شده ترمیم و اصلاح شود؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مشکلات جوانان است.
امام جمعه بوشهر گفت: فردی به هر دلیل فوت می‌کند و مراجع قانونی نیز در حال پی‌گیری مساله هستند اما دشمن با سوء استفاده از شرایط جریانی را طراحی کرده و مردم و نیروی انتظامی را دچار زحمت می‌کند این درحالی است که در کشورهای اروپایی هر روز شاهد فساد، فحشا، ظلم و جنایت هستیم و روزی نیست که سرخ پوست‌های آمریکایی کشته نشوند.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه مجرمان سایبری در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند، در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران در ایام اربعین حسینی هشدار داد.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
رگولاتور فضای سایبری چین روز جمعه اعلام کرد از شرکت‌های داخلی که به دنبال سرمایه خارجی هستند حمایت می‌کند ولی با سوءاستفاده خارجی از داده‌های داخلی نیز مقابله می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ