وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
نمایندگان کشورهای عضو ناتو و اوکراین، راهکارهای موجود در واکنش به پایان توافق صادرات غلات را مورد بررسی قرار می‌دهند.
هافبک دفاعی محبوب یحیی گل‌محمدی با این تیم برای ادامه فصل به توافق دست یافت.
سرمربی پرسپولیس علیرغم اعلامی که درباره وضعیت پریرا داشت، او را برای فصل آینده در فلسفه خود قرار نداده است.
مهاجم برزیلی پرسپوليس نیز در لیست فصل آتی قرار ندارد و باشگاه به دنبال توافق با وی خواهد بود.
در مسیر آماده‌سازی تیم برای فصل آتی، یکی از کارهای سخت مدیران پرسپولیس می‌تواند توافق با اسطوره‌های باشگاه باشد که نقشی کلیدی در این تیم دارند.
نتانیاهو با توافق جدید با ایران مخالف است. به نظر می رسد اظهارات او در یک جلسه محرمانه که جزئیات آن، اغلب به مطبوعات درز می کند راهی برای افزایش غیرمستقیم فشار بر دولت بایدن باشد.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال توافق به صاحبخانه های خود هستند زیرا در شرایط گرانی اجار بها امکان جایه جایی به سختی صورت خواهد گرفت.
باشگاه پرسپولیس درخواست برگزاری بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی را دارد.
باشگاه پرسپولیس درخواست برگزاری بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی را دارد.
آنطور که علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از بازی با گل‌گهر اعلام کرد، به دنبال حفظ و تمدید قرارداد با عارف آقاسی است.
به گفته این منابع، دولت بایدن بررسی این طرح را در ماه ژانویه (دی - بهمن) آغاز و آن را در ماه فوریه (بهمن - اسفند) با اسرائیل و تروئیکای اروپایی مطرح کرده است.
مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان از تعامل با کادر فنی قبلی برای فسخ قرارداد خبر داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
مدافع هوادار که با این تیم فسخ کرده و به دنبال حضور در مس کرمان است، به دنبال توافق با تیم سابق خود است.
فینالیست‌های دوره قبلی جام حذفی اینبار تقابلی زودهنگام با یکدیگر دارند.
محمد محمدی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه کشی جام حذفی حاضر شد و از انگیزه و هدف این تیم برای قهرمانی در این رقابت ها گفت.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
وزیر امور خارجه در جلسه با مدیران عضو اتحادیه اوآنا اضافه کرد: طرف آمریکایی در چند روز گذشته تلاش کرد با پیام های دیپلماتیک فرصت توافق را حفظ کند.
منصور قنبرزاده می‌گوید با باشگاه استقلال به دنبال تعامل و دریافت مطالبات هستند.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که دولت به دنبال توافق است جریان فتنه وارد عمل شده و به دنبال تخریب آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ