وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از کارهای مهم مجلس در برنامه هفتم این است که زمینه‌های سواستفاده، رانت خواری‌ها و ویژه خواری‌ها را از بین ببرد.
استاد دانشگاه نورث وسترن و موسس استارتاپ ولکسیون (Volexion) آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن باتری‌ها می‌توانند انرژی کامیون‌ها برای قطارهای باری و هواپیماها را تامین کنند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: بدنبال توسعه صلح و سازش و استفاده از ظرفیت‌های مردم و معتمدان مجلس برای حل و فصل اختلافات هستیم و درخواست داریم لایحه قانون شورای حل اختلاف هرچه سریع‌تر تصویب شود.
محمد قاسمی، اقتصاددان و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران معتقد است که باید در برنامه هفتم توسعه به مسائل روز جامعه پاسخ داده شود وگرنه، ظرفیت‌های حل مسئله به هدر خواهد رفت. قاسمی، اما به تجربه دریافت کرده که برنامه‌های توسعه در ایران مرده به دنیا می‌آیند؛ این را می‌شود از رفتار خود سیاست‌گذاران و برنامه‌نویسان استنباط کرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که روسیه به دنبال توسعه کیت‌هایی برای شناسایی ترمینال‌های استارلینک است.
مقام دولت روسیه تأکید کرد ایران یکی از کشورهای وظیفه‌شناس پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به دنبال تولید تسلیحات هسته‌ای است.
معاون توسعه تجارت قزاقستان ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف کنندگان قزاق نسبت به کالاهای ایرانی، گفت: یکی از اهداف دولت قزاقستان استفاده از ظرفیت ترانزیتی ایران است.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که از توسعه دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کند.
رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی بیان اینکه باید در خصوص پرداخت تسهیلات پروژه‌ها رکورد شکنی کنیم گفت: وقتی زمان پروژه‌ها طولانی می‌شود، هزینه آن برای کل کشور افزایش می‌یابد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: استمرار اینگونه جلسات در شکل‌گیری فضای گفتگوی همدلانه و صریح میان دولت و دانشگاه مؤثر است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
میرکاظمی سپس گفت: به دنبال این هستیم از محل این منابع برای صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کنیم. برای اینکه پشتوانه‌ای باشد تا فعالیت اقتصادی در استان شکل بگیرد و همچنین امور عمرانی که بتوانیم جهشی به کارهای عمرانی بدهیم تا در کنار منابعی که داریم از آن هم استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ